Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fildelingsprogrammer / P2P bak skole firewal/proxy

Anbefalte innlegg

Først før alle sier at dette må fjernes og lignende vil jeg bare si at jeg er ikt-lærling på denne skolen. og lurer på om det å kjøre slike programmer funker bak no sånt oppsett.. selv får jeg ikke kjørt noen av de vanlige men det virker som elevene har fått gjort dette. Noen som har hørt om et slikt program? og hvordan det kommer seg igjennom? hadde satt pris på svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Winmx, kazaa og gnutella programmer er testet. ingen av disse funker her. må jo inndrømme det hadde vært greit å funnet noe som funket men det tar jo opp litt mye av båndbredden om flere av elvene også finner ut noe sånt. derfor vil jeg gjerne få vite hva som kan være mulig å bruke.

Lenke til kommentar

er ikke noe vanlig firewall jeg sitter bak.. en spessial configurert greie av en som jobbet her.. og den funker veldig bra tydligvis.. kan teste dc, men har ikke lyst å dele så mye fra denne linja..

virkelig ingen her som vet om et slikt p2p prog.. hehe, vet egentlig ikke om det finnes da men..

Lenke til kommentar

Blah!

Sitter selv som System ansvarlig på en av Norges mange kommuner, og jeg kan ikke få sagt mitt hat til alle "Jalla" programmene dere skal ha inn. Og IKT dah. Bare Office-horer der i gården. Husker IKT-linja jeg var innom og besøkte. Brukte "innsetting av nettverkskort" som ukeprosjekt!

Takke meg til Serviceelektronikk-utdanningen altså!

EDIT: Glemte selvsagt å si at jeg ikke har noe imot disse programmene, da jeg bruker de selv privat!

Jeg har en überrockymegasatancomputer, så hva er poenget med spec. til PC'en?

[ Denne Melding var redigert av: Shicca på 2002-10-11 11:17 ]

Lenke til kommentar

altså jeg gir fullstendig **** i hva du mener om den linja.. var faktisk ikke det jeg spurte etter, men det har jo blitt vane her på hw.no forumet. man sier noe om det personen spørr om og thats it.. vel vel..

og mener du det du sa om ikt tror jeg du har misforstått noe.. lærte kanskje ikke så mye av lærerne, men av andre lærere og at man får autodetakt kompetanse.

skal prøve med dc.. måtte bare gjøre noe små ting her.

amd athlon [email protected]

GF 2 Pro @ et eller annet mye over standard

384 ddr-ram

2*80 GB maxtor HDD

24-12-40 plextor brenner

Chieftec (under utvikling)

---------------------------

[ Denne Melding var redigert av: Dr3as på 2002-10-11 11:56 ]

Lenke til kommentar

her på denne skolen er det en brannbur..

den er litt sånn merkelig egentelig fordi alt jeg kjører får direkte tilgang til nettet så kazaa, winmx, DC og gnutella funker fett. det rare er at jeg får _ikke_ sendt ut noe på hvilken som helst av dei programmene..

jaja.. jeg får lastet ned så det er egentelig ikke noe problem for meg, er bare litt kjedelig for stakkaren som prøver og hente fra meg :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...