RastaXP Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Noen som har erget seg over hvor teit og ubrukelig den lille bukselomma som er inni den høyre bukselumma er? Snakker om dongeribukser. Trang lita fjott lomme man ikke kan bruke til noe, ikke kan man putte noe der siden den er så trang, og om man gjør det er det stor sjanse for at det faller ut siden den er så liten å kort i lengde. Vet ikke om den er laget til penner, men stygg er den i allefall, og kjempe ubrukelig. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 ahh..den var fet... 6312717[/snapback] Var det ikke noen som prøvde seg med noe sånt på Skaperen på TV2? Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Noen som har erget seg over hvor teit og ubrukelig den lille bukselomma som er inni den høyre bukselumma er? Snakker om dongeribukser. Trang lita fjott lomme man ikke kan bruke til noe, ikke kan man putte noe der siden den er så trang, og om man gjør det er det stor sjanse for at det faller ut siden den er så liten å kort i lengde. Vet ikke om den er laget til penner, men stygg er den i allefall, og kjempe ubrukelig. 6313731[/snapback] Hehe, den er helt ubrukleg til til vanlege ting men det er en fin lomme til en "dong"! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Noen som har erget seg over hvor teit og ubrukelig den lille bukselomma som er inni den høyre bukselumma er? Snakker om dongeribukser. Trang lita fjott lomme man ikke kan bruke til noe, ikke kan man putte noe der siden den er så trang, og om man gjør det er det stor sjanse for at det faller ut siden den er så liten å kort i lengde. Vet ikke om den er laget til penner, men stygg er den i allefall, og kjempe ubrukelig. 6313731[/snapback] Har mynter der jeg. Til mat på jobben og andre ting. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Tror den lille lomma er til lomme-ur hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Den oppfinnelsen der du støtter kjeven er jo faktisk noe av det dummeste eg har sett i mitt liv... etter den dassrullen på hodet.. Hvor dumt ville det ikkje sett ut dersom vi hadde stått med den der her i norge, ?(ettersom at det der er helt normalt i kina) VIlle nok fått et par blikk mot oss då tenker eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå