Frigg33 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Dette må være den mest ubrukelige oppfinnelsen jeg har sett.. http://www.amobil.no/artikler/fra_virkelig...aa_ryggen/26840 Det er en telefonkios som man kan ha på ryggen.. Har du noen flere dumme oppfinnelser vil eg gjerne høre om de =) Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Nå må du huske hvordan mote verden fungerer.. Den kan faktisk bli det "hippeste" på markedet.. (Dear GOD i hopen not) Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hmm, synes nesten dette var interessant jeg! Kanskje ikke til vanlig, men på festival kan det kanskje være ganske festlig! :!: Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 *ta med på lan* Litt privatliv på lan er jo ikke å avse Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hva med å kanskje få oxygen slik at man ikke svimmer av i "teltduken" sin? Altså, søk på Google etter klipp fra American Inventor og du finner mye verre oppfinnelser enn denne. F.eks godluktpute sydd bak i trusa som nøytraliserer en ille fis? Eller en bærbar urinal, ikke så ulik denne telefonkiosken, som man drar over seg, pisser i, pakker sammen og setter på ryggen! Og hva med urinen sa du? Nei, den ligger i posen på ryggen den! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 kunne tenkt meg sigg som automatisk fyra seg når jeg tok første trekket, jeg har en tendens til å loke lighter'n min hele tia.. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Begnnelsen av den artikkelen sa det meste.. En amerikansk designer Endret 13. juni 2006 av Stealth- Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Begnnelsen av den artikkelen sa det meste..En amerikansk designer 6298383[/snapback] Herregud. Idiot. Amerikanerne gjør jo bare teite ting, alltid. Endret 13. juni 2006 av Elyas Machera Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 hahaha.. det ser bare dumt ut vett. skal liksom pakke seg inn i den visst det ringer i en butikk eller midt på gata som visst på filmen haha Nei det var noe ubrukelig greier... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Det her var jo utrolig festlig og så veldig dumt ut, men likevel ganske interessant. Men spørsmålet er vel, hvem faen gidder å dra rundt en sånn en på ryggen overalt? Endret 13. juni 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Eller en bærbar urinal, ikke så ulik denne telefonkiosken, som man drar over seg, pisser i, pakker sammen og setter på ryggen! Og hva med urinen sa du? Nei, den ligger i posen på ryggen den! 6297951[/snapback] Hvorfor i alle dager skal man drasse med seg pisset sitt? Er man i naturen er det jo for all del ikke noe i veien å finne seg et tre eller noe blomster å vanne. Er man i bebodde og urbane strøk finnes det alltid et offentlig toalett. Endret 14. juni 2006 av skag1 Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Når vi først er inne på det med oppfinelser så vil jeg gjerne dele med dere noe jeg selv har oppfunnet! Handsfree Cola! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Ulempen er at hånda di blir tildels ganske handicapet dersom du ikke vil ha en sprutende cola.. Men morsom oppfinnelse, absolutt Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Begnnelsen av den artikkelen sa det meste..En amerikansk designer 6298383[/snapback] Et veldig usaklig innlegg. På samme måte som at jeg hadde sagt: Begnnelsen av den artikkelen sa det meste..En designer som kaller seg Stealth Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 euroshopper: selg patenten til TV Shop, hvor de kan videreselge den for 19.99$. "Tøyelig strikk som passer alle" Få en kjendis til å lovprise produktet, i tillegg til 'vanlige' mennesker som forteller om hvordan den forandret livet ens. "Og ikke minst... den kan legges under senga, og du kan bruke den mens man ser på TV" Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Handsfree flaske strikk 3 millioner brukere kan ikke ta feil. Tøyelig strikk som er designet og utviklet i 3 år av tyske Dr. Wolfgang Tiger for å passe alle flasker. Den kan lett legges under senga, og du kan bruke den mens du ser på TV. Bestill nå og få 2 tøyelig, utra sterke Handsfree flaske strikk Gratis! ** Lakserende effekt ved overdrevet bruk Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Synes nå Japsene klarer å koke ihop minst like rare og totalt unødvendige oppfinnelser som amerikanerne... Smakebit: http://www.ehacked.com/front_page/articles...ese_inventions/ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Den smør-greia var jo rå! Dette her derimot: Endret 15. juni 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå