Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Jeg har klart og få rotet til hvordan jeg åpner mapper. Jeg gikk inn på "folder options" og "File types" og trykket på "file folder" for å endre ikon.... når jeg prøvde å åpne en mappe etterpå, åpnet den søkemappen istedetfor den mappen jeg ville åpne. Så jeg gikk tilbake til "folder options" og la til en action som jeg kalte "Open" og valgte IE som det programmet det skulle åpnes i. Nå kan jeg åpne mappene, men de åpnes i et nytt vindu (Veldig irriterende), og jeg får ikke rettet på dette... Håper noen forsto alt dette klusset, og kan hjelpe meg med å få ordnet det opp... Takk... Endret 13. juni 2006 av Slettet-UUbruw Lenke til kommentar
johnj Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Har aldri vært borti noe sånt selv, men siden det ble rotet til på nettopp den måten burde det også kunne løses i Folder Options. Har du sjekket innstillingene som vist på vedlegget? Eller mener du med "åpnes i et nytt vindu" et Internet Explorer-vindu og ikke i Windows? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Prøv å fjern alle handlingene i lista du. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) OBS, dette kan gå til helvete så gjør det på eget ansvar. Du kan prøve å legge disse til i registeret, men først bør du ta backup av dine egne verdier: -Kjør 'regedit' og utvid HKEY_CLASSES_ROOT og finn '.folder' og 'folder' (den ene har punktum først) -Høyreklikk på hver av disse og velg "export". Lagre disse eksporterte verdiene en sikker plass med forskjellige filnavn. Lukk regedit, last ned disse filene, kjør de og velg ja til å legge til i registeret: http://brillegeit.com/hw/folder1.reg http://brillegeit.com/hw/folder2.reg Dersom det ikke fungerte bedre kan du legge dine egne verdier inn igjen. Jeg prøvde å fjerne alle spesielle menyvalg, men det kan fortsatt være at noen nye oppstår hos deg eller at du mangler noen (f.eks winrar sin "add to rar"), og dersom du ønsker kan du se på hvordan dine .reg finer ser ut (høyreklikk, edit) og legge til ting som du har f.eks under "ContextMenuHandlers" i mine filer og merge de på nytt. EDIT: leif i url EDIT2: mer leif i url Endret 13. juni 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Heh.. takker..: Fant en løsning som funket... Dette skreiv jeg inn i "Kjør" : regsvr32 /i shell32.dll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå