Gå til innhold

Få opp snoppen!

krizkriz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen, det er det dummeste jeg har sett. Enten så har du stor kukk eller så har du det ikke. Hvem i helvette vil vil vite hvor stor kukk man har.. Og det er litt pinlig da hvis jenta legger merke til det, og så kommer det seg til senga og da får ho virkelig se den EKTE lill snoppen! Haha!

Om jeg hadde hatt bruk for en sånn sak så ville jeg aldri ha turt å kjøpe en sånn i butikken.

Endret av BonFireMan
Lenke til kommentar
Fy faen, det er det dummeste jeg har sett. Enten så har du stor kukk eller så har du det ikke. Hvem i helvette vil vil vite hvor stor kukk man har.. Og det er litt pinlig da hvis jenta legger merke til det, og så kommer det seg til senga og da får ho virkelig se den EKTE lill snoppen! Haha!

Om jeg hadde hatt bruk for en sånn sak så ville jeg aldri ha turt å kjøpe en sånn i butikken.

Sier push up-bh deg noe?

Lenke til kommentar

Jeg sørger for å tilpasse buksa så jeg ikke går med noen kul ut. Er det altså feil og dumt? Tror jammen jeg skal prøve å dra en tur på byen med understellets konturer pressende ut mot buksa, og se om det blir noen forskjell i blikk fra jenter :)

Lenke til kommentar

Sier push up-bh deg noe?

6296872[/snapback]

Hvis du mener jeg er jente så tar du feil. Men bush-up BH bruker vel jenter for at ikke puppene skal henge og slenge? Spesielt hvis de har gym.

Lenke til kommentar
Det var en fin fin video på den siden..

6298159[/snapback]

Ja haha lo meg så sykt skakk av den. De ekle fleske muggene

Men om folk føler at de vil fremheve det lille de har når den er slapp så hversegod. Er vel ikke slapp man bruker den eller hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...