krizkriz Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Nå trenger du ikke å teipe snoppen opp på magen lenger. http://www.dagbladet.no/dinside/2006/06/12/468693.html Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Sånn at det ser ut som om du har boner konstant lissom? hmm plages nok med det engang i blandt jeg... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Har ikke behov for slikt tøv. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Søtt hva folk finner på, og absolutt søtt hva Dagbladet vegler å dedikere en hel side til. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Kundegruppen blir de med komplekser for kroppen sin? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) leste det tidligere i dag, og tenkte på Dodgeball, the underdogs og Ben Stiller med en gang! edit: tidligere idag = i går teknisk sett da Endret 12. juni 2006 av zeltex Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Fy faen, det er det dummeste jeg har sett. Enten så har du stor kukk eller så har du det ikke. Hvem i helvette vil vil vite hvor stor kukk man har.. Og det er litt pinlig da hvis jenta legger merke til det, og så kommer det seg til senga og da får ho virkelig se den EKTE lill snoppen! Haha! Om jeg hadde hatt bruk for en sånn sak så ville jeg aldri ha turt å kjøpe en sånn i butikken. Endret 12. juni 2006 av BonFireMan Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Fy faen, det er det dummeste jeg har sett. Enten så har du stor kukk eller så har du det ikke. Hvem i helvette vil vil vite hvor stor kukk man har.. Og det er litt pinlig da hvis jenta legger merke til det, og så kommer det seg til senga og da får ho virkelig se den EKTE lill snoppen! Haha! Om jeg hadde hatt bruk for en sånn sak så ville jeg aldri ha turt å kjøpe en sånn i butikken. Sier push up-bh deg noe? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Snippers ... Sier push up-bh deg noe? 6296872[/snapback] Ut fra kallenavnet til BonFireMan, hvor ofte tror du han bruker push up-bh? Endret 12. juni 2006 av warpig Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ut fra kallenavnet til BonFireMan, hvor ofte tror du han bruker push up-bh? Det skal jeg ikke uttale meg om, men jeg vil gjette ikke ofte. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 bare for folk som ikke har ordentlig verktøy. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Så det er kult å gå rundt med bul på buksen hele veien? Jeg har ikke behov for slike ting uansett Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 bare for folk som ikke har ordentlig verktøy. 6297338[/snapback] Stemmer! Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Når det er snakk om push-up bh er det vel skjeldent noen som blir skuffet når den taes av! Det der skriker jo bare skuff! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Det var en fin fin video på den siden.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg sørger for å tilpasse buksa så jeg ikke går med noen kul ut. Er det altså feil og dumt? Tror jammen jeg skal prøve å dra en tur på byen med understellets konturer pressende ut mot buksa, og se om det blir noen forskjell i blikk fra jenter Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Fy faen, det er det dummeste jeg har sett. Enten så har du stor kukk eller så har du det ikke. Hvem i helvette vil vil vite hvor stor kukk man har.. Og det er litt pinlig da hvis jenta legger merke til det, og så kommer det seg til senga og da får ho virkelig se den EKTE lill snoppen! Haha! Om jeg hadde hatt bruk for en sånn sak så ville jeg aldri ha turt å kjøpe en sånn i butikken. Sier push up-bh deg noe? 6296872[/snapback] Hvis du mener jeg er jente så tar du feil. Men bush-up BH bruker vel jenter for at ikke puppene skal henge og slenge? Spesielt hvis de har gym. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Sports BH du tenker på, Push Up gjør vel slik at de ser større ut? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Det var en fin fin video på den siden.. 6298159[/snapback] Ja haha lo meg så sykt skakk av den. De ekle fleske muggene Men om folk føler at de vil fremheve det lille de har når den er slapp så hversegod. Er vel ikke slapp man bruker den eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå