dofferneo Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Hurra! Hva synes du er det beste med å være ferdig på skolen? For min del er det at jeg slipper å se og høre ei som gikk i klassen min dette siste halvåret. Hurra for at jeg slipper henne! Enn dere andre? Diskuter i vei Endret 12. juni 2006 av dofferneo Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg blir ferdig med 3 år allmennfag i morgen! Skal bare ha en muntlig eksamen først så er det over. Må jo si jeg gleder meg, selv om det blir trist også, en del folk i klassen min jeg gjerne skulle vært sammen med mer. Men alt i alt så skal det bli godt med litt forandring igjen. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Digg med ferie, men som Nevnarion sier, så blir det litt trist når alle flytter hver til sitt. Men man får gjøre det beste ut av sommeren. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Sommerferie er jo greit, den er jo der hvert år uansett, men det er nok til høsten man merker at ting har forandret seg. Husker det fra ungdomsskolen også. =/ Men ting går da videre her i livet, uansett. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 hoho gratulerer! Nå er det bare det værste igjen........ Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Slutter skolen så tidlig? Faen.. håpa på noen dager til med fred jeg.. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg har et år til jeg. Har heller lyst til å studere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå