Gå til innhold

Nokia 6125 eller 6131?

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg ny mobil. Jeg har lest litt om Nokia 6125 og 6131 - hvilken av disse telefonene vil jeg bli mest fornøyd med?

Jeg har en Nokia 6020 i dag. Denne er det teit innboks på for mms, for jeg får ikke flyttet mms-meldingene i egen boks, de må ligge i innboks (som er felles med sms). Upraktisk.

Det må være bra minne på telefonen, ganske greit kamera, rask til å skrive sms - og jeg må innrømme at utseendet har mye å si... Hvilken har det beste utseendet? Jeg har bare sett bilder av disse to modellene.

Hjelp meg da, dere... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har bestilt meg en nokia 6131, den ligger på posten og venter.. mens jeg sitter og venter på feriepengene.. gleder meg til jeg får hentet den... utfra det jeg har lest og lært om denne mobilen så er den ikke så aller verst :)

Lenke til kommentar
Hvis du sammenligner de to mobilene så ser du at Nokia 6131 er bedre enn Nokia 6125 på flere punkter. Den har mye bedre skjerm, mer internminne og den takler større minnekort enn 1 Gb. Nokia 6125 er litt lettere, men den er tykkest av de to.

Ettersom prisen på dem er ganske lik, ville jeg gått for Nokia 6131 - uten tvil.

6298155[/snapback]

Tusen takk for svar. Ja, jeg har sammenlignet dem på Nokia-siden, og så vel at 6131 er bedre på noen punkter, ellers er dem vel ganske lik.

Jeg har ikke sett noen av dem annet enn på bilder, for jeg finner de ikke i butikkene - og DET er skummelt det... Jeg liker å kjenne og å prøve og å se, liksom. Har du sett 6131? På en test jeg leste, så sto det at man enten elsket eller hatet utseendet på den :ermm: Det sto at den så ut som en gjedde!? :hrm: Jeg synes nemlig at det er viktig at jeg liker utseendet telefonen har også.

Lenke til kommentar
jeg har bestilt meg en nokia 6131, den ligger på posten og venter.. mens jeg sitter og venter på feriepengene..  gleder meg til jeg får hentet den... utfra det jeg har lest og lært om denne mobilen så er den ikke så aller verst :)

6298468[/snapback]

Hvor bestilte du den?

Lenke til kommentar

idag fikk jeg min nokia 6131.. ifølge det jeg har lest på nettet om str. på denne mobilen så ble jeg egentlig gledelig overrasket... den er ikke så stor som alle skal ha det til.... hehehe så jeg er veldig fornøyd med mitt kjøp :)

Lenke til kommentar
idag fikk jeg min nokia 6131.. ifølge det jeg har lest på nettet om str. på denne mobilen så ble jeg egentlig gledelig overrasket... den er ikke så stor som alle skal ha det til.... hehehe så jeg er veldig fornøyd med mitt kjøp :)

6307497[/snapback]

Jeg vurderer også den telefonen opp mot en W810i...

Kan du ikke legge ut noen bilder av den?

Hvordan kjennes den ellers, noe slark eller virker den tight og fin?

Lenke til kommentar

har desverre ingen peiling på hvordan man legger ut bilder her.. men jeg kan si at jeg hittil ikke har opplevd noe negativt med tlf.. har jo bare hatt den et par timer nå.. men jeg er veldig fornøyd... :) :) veldig stilig tlf..

Lenke til kommentar
har desverre ingen peiling på hvordan man legger ut bilder her.. men jeg kan si at jeg hittil ikke har opplevd noe negativt med tlf.. har jo bare hatt den et par timer nå..  men jeg er veldig fornøyd... :) :) veldig stilig tlf..

6307850[/snapback]

Hvilken fagre tok du?? :)

Lenke til kommentar

jeg bestilte den svarte.. hadde litt lyst på den røde.. men den svarte var fin den også.. VELDIG behagelig å holde i hånden ettersom det svarte er litt sånn "gummiaktig" (samme som på samsung 730... ) har også funnet ut at det såkalte "underbittet" som mobilen har kommer veldig godt til nytte når du åpner tlf. med den åpningsknappen.... hehe..

Endret av Flamy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...