veluci Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 fyller snart 18, og da skal eg ta lån so snart eg begynner og jobbe.. har lyst til og kjøpe meg ein honda crx.. bra bil eller?? noen forslag?? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 fyller snart 18, og da skal eg ta lån so snart eg begynner og jobbe.. har lyst til og kjøpe meg ein honda crx.. bra bil eller?? noen forslag?? 6296598[/snapback] Honda CRX er en fin bil det Liten og sprek. Den drar bra på grunn av den lave vekten (950 kilo) og den spreke motoren (125 hester), sammen blir det dynamitt. Dette er en bil man kan ha det mye moro med, hvis du ikke har sett klippet så anbefaler jeg deg å se Jan Erik Larsen tester denne på Autofil. Kan se klippet på NRK nett-TV. Bare å søke etter CRX. Billig å forsikre. Det eneste du bør være obs på er rusten som lurer under hjulbuer og i kanalene. Men dette sjekker du når du skal kjøpe uansett. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Eller hvis det var den "nyere" Del Sol utgaven du tenkte på så er den testet på Autofil den å. Det er 2 seter, men utrolig fin bil på sommeren, men taket som kan taes av og legges i bagasjerommet. Mange som snur seg etter denne. Del Sol finner man fra 92 modell og utover. Men koster en del mer enn den originale CRX'en. Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Prøv å søk litt i forumet på til Club Honda eller Bilforumet . Eller spør der hvis det er noe du lurer på! Endret 12. juni 2006 av Nightwish Lenke til kommentar
veluci Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 takk for svar.. hehe.. liker godt bilen.. ikke så alt for dyr.. billig i drift og ein god ungdomsbil.. hehe... begeistra for denne Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 takk for svar.. hehe.. liker godt bilen.. ikke så alt for dyr.. billig i drift og ein god ungdomsbil.. hehe... begeistra for denne 6296694[/snapback] Da synes jeg du skal gå for denne. Da får du en god bil Lenke til kommentar
veluci Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 takk for svar.. hehe.. liker godt bilen.. ikke så alt for dyr.. billig i drift og ein god ungdomsbil.. hehe... begeistra for denne 6296694[/snapback] Da synes jeg du skal gå for denne. Da får du en god bil 6296714[/snapback] blir bare mer og mer gira Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå