XanderX Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Finnes det en side der du lett lærer hvordan du skal bruke php?? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 prøv denne tråden PHP-kategorien Lenke til kommentar
Atch Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Dette er jo ganske åpenbart noe du heller burde spørre om i php-kategorien, men jeg har lært endel grunnleggende php her og her. Ellers finner du ekstremt mye informasjon i manualen, men om du ikke kan noenting fra før er det kanskje litt vanskelig å forstå hvordan du skal bruke informasjonen som står der. EDIT: Sorry, du kom visst før meg, _Evolution_. Endret 12. juni 2006 av Atch Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 en bok er å anbefale, den beste litteraturen innenfor data/programmering er på engelsk, men det er en bok på norsk som er temmelig god. Den heter "Webprogrammering i PHP" av Svend Andreas Horgen. Hvis du er temmelig god i engelsk, og ikke har noe imot å lese engelsk, finn engelsk litteratur om php Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Hastverk er lastverk Ta deg heller tid til å lære det skikkelig Men jeg har selv skrevet en guide som et skoleprosjekt. Er ikke sikker på om den er enkel egentlig. Tror kanskje det http://www.sugar-free.org/hovedoppgave/ Endret 12. juni 2006 av Equerm Lenke til kommentar
playahead Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg tror ikke det finnes èn side som lett lærer deg php... Men det finnes massevis av nybegynner tutorials, søk f. eks Google. Ellers vil jeg anbefalle deg å begynne å bruke språket så fort som mulig, dvs prøve deg fram med å lage små script, se på hvordan koden til andre små script er bygd opp osv. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 flyttes fra web-design til php. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå