TOO TRILL Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Ok, da prøver jeg det en wow i den nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Har en serial key som følger spillet, fikk en kompis sin 10-day trial som fulgte med, og de går det an å gjøre om til "ekte" kontoer 6332608[/snapback] Mener du trengte selv å kjøpe spillet om du skulle fortsette videre fra trialen selv om "trialen" var fra en original WoW. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Du MÅ kjøpe spelet får å få ein ny cd-key. Då kan du fortsette på kontoen din. Har ingenting å sei kor du fekk gjestekonten frå. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 ÆSJ! får unexpected error... og får ikke e-post. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Ingen som leser lenger enn "10-days free trial" eller? står klart og tydelig at man MÅ kjøpe spillet etc hvis man vil spille mer. bare så det er sagt tips: les alt som er å lese (utenom lisence agreement ) så spør etterpå Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Dette er bare tull, har ikke fårr e-post enda om trial kode. Sendte til hotmail-konto og online-konto (telenor). Fikk jo unexpected error da, men trykket en gang til og da sto det at mailen allerede var sendt. Er trial-perioden over? EDIT: Trenger hjelp. Har lyst til å prøve det før jeg kjøper det. EDIT2: Klikker snart hvis dette ikke går, aaahhhhhh! Endret 20. juni 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Noen som har et guest-pass som de kan gi til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå