akristina92 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) http://teaser.wow-europe.com/ 10-dagers trial til World of Warcraft! Endret 12. juni 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Nesten rart ingen har svart på denne, siden WoW-forumet til stadighet får poster om å få 10-day trial. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Teit at ma må skrive inn bankkortinformasjon Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Den linken har blitt gitt ut på dette forumet før. Er sikkert derfor. Det er no ingen problem med å skrive inn bankkortnr. So lenge du har bankkort då. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Teit at ma må skrive inn bankkortinformasjon 6330314[/snapback] Skulle bare mangle spør du meg Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) eg registrerte meg i går, og fikk mail, men mailen var uleselig. 2 bilder fungerte ikkje, og teksten var samme farge som bakgrunnen Noen som kan sende meg direkte link til der du laster det ned? Endret 18. juni 2006 av vegis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Teit at ma må skrive inn bankkortinformasjon 6330314[/snapback] Det er jo for å ikke ha muligheten til å multi åpne kontoer. Endret 18. juni 2006 av Slettet-QqZexW9o Lenke til kommentar
Freakhavoc Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Hei folkens, Jeg tenkte på å teste ut denne 10-dagers trialen, men får ingen mail. Har fyllt ut skjemaet på den siden med 3 forskjellige mailer nå men ingenting skjer. Hadde noen orket å forsøke å skaffe meg en key? [email protected] er addressen. Jeg har prøvd å sende til denne før, så kanskje jeg skulle forsøke å lage en ny addresse slik at noen kan prøve å sende en mail dit... Jeg forstår ikke dette. Er det bare meg eller er siden www.wow-europe.com/en kjempe treig? Endret 18. juni 2006 av Freakhavoc Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hei folkens, Jeg tenkte på å teste ut denne 10-dagers trialen, men får ingen mail. Har fyllt ut skjemaet på den siden med 3 forskjellige mailer nå men ingenting skjer. Hadde noen orket å forsøke å skaffe meg en key? [email protected] er addressen. Jeg har prøvd å sende til denne før, så kanskje jeg skulle forsøke å lage en ny addresse slik at noen kan prøve å sende en mail dit... Jeg forstår ikke dette. 6332237[/snapback] skjekket junk folderen? Lenke til kommentar
Freakhavoc Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Hei folkens, Jeg tenkte på å teste ut denne 10-dagers trialen, men får ingen mail. Har fyllt ut skjemaet på den siden med 3 forskjellige mailer nå men ingenting skjer. Hadde noen orket å forsøke å skaffe meg en key? [email protected] er addressen. Jeg har prøvd å sende til denne før, så kanskje jeg skulle forsøke å lage en ny addresse slik at noen kan prøve å sende en mail dit... Jeg forstår ikke dette. 6332237[/snapback] skjekket junk folderen? 6332321[/snapback] Har sjekket nå, er ingenting i junkfolderene. Får dessuten en "unexpected error" når jeg skal prøve å sende mailen fra siden. Typisk, skal gjøres så teknisk at det ikke fungerer i det hele tatt... Endret 18. juni 2006 av Freakhavoc Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Vet ikke helt om folk er klar over det, men trialen er veldig begrenset. Max lvl 20, ingen trading og mail (utenom gm) m.m. Feilen som blir beskrevet her har jeg selv opplevd. Prøv med en annen mailadresse. Gmail og hotmail fungerte ikke i det hele tatt her. Måtte ty til walla.com. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Nesten rart ingen har svart på denne, siden WoW-forumet til stadighet får poster om å få 10-day trial. 6304680[/snapback] jeg er fullstendig enig! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Teit at ma må skrive inn bankkortinformasjon 6330314[/snapback] helt enig (det var egentlig denne jeg skulle qoute men, qouta feil Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Hvorfor er det teit? Det er jo for at du ikke skal kunne bare lage ny konto med en gang de 10 dagene går ut. Med mindre du har ørten bankkort/kredittkort da. Ville ikke hatt lyst å starte ny char hver 10. dag uansett. De vil jo selvsagt at du skal kjøpe spillet, ikke bare fornye trial-perioden hele tiden og spille gratis. Endret 18. juni 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg spiller nå WoW med 10-day trial, aldri spilt spillet før, og nå er jeg hekta! Gidder ikke vente på at dagene skal gå ut før jeg betaler, kjøper meg gamecard i morgen så jeg kan bruke AH and andre tjenester som er låst for trial medlemmer! Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Men for oss Ungdommer som er litt skeptiske til slike ting og at det er unødvendig. Tviler på at neon hadde giddet å lage flere chars for hver 10. dag. Tenker allikevel på å teste dette selvom jeg må gi kortinfo fra meg. Etter at man har registrert seg, binder man seg til noe hos Blizzard? Slik at mnd avgift trekker automatisk fra konto eller må du godta en ny avtale etter 10 dager? Og for å teste denne trialen, må ha cd'ene fra før eller får man muligheten til å laste ned spillet? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg spiller nå WoW med 10-day trial, aldri spilt spillet før, og nå er jeg hekta! Gidder ikke vente på at dagene skal gå ut før jeg betaler, kjøper meg gamecard i morgen så jeg kan bruke AH and andre tjenester som er låst for trial medlemmer! 6332547[/snapback] Etter det jeg har hørt så må du kjøpe selve spillet + gamecard pga at du trenger en serial-key som følger med spillet. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Har en serial key som følger spillet, fikk en kompis sin 10-day trial som fulgte med, og de går det an å gjøre om til "ekte" kontoer Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Etter at man har registrert seg, binder man seg til noe hos Blizzard? Slik at mnd avgift trekker automatisk fra konto eller må du godta en ny avtale etter 10 dager? Og for å teste denne trialen, må ha cd'ene fra før eller får man muligheten til å laste ned spillet? 6332585[/snapback] Du blir ikkje trekt noken penger når du registerer deg. Etter gjest konto må du kjøpe spelet, få cd-key og då velge betalingsmåte. Visa eller gamegard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå