arthoz Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 først, IOQD, hva er det, og hvordan kan jeg få satt den opp? sisoft sandra mener den er for lav og at pc'n vil bli treigere av det. så ram timings(latency), hvordan får jeg satt disse ned? fått med meg at desto mindre du har, jo bedre er det, bortimot iallefall. men jeg finner ingenting i bios om det.. bios info; BIOS DATE: 04/24/01 BIOS TYPE: Award Modular BIOS v6.00PG CHIPSET: VIA 82C691 rev 68 noe hjelp å få? samtidig mens jeg er inne på bios, hvor kan jeg få tak i updates hvis det er mulig? en url hadde vært veldig fint :wink: på forhånd, takk. [eagles may soar, but weasels dont get sucked into airplanes] Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 hjelp da? *mase* Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 *bump* (gir meg ikke) Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 jeg nekter å gi meg! *bump* jeg har forresten en 120mm papst vifte fra 1990. nice huh ? tatt fra denne: http://www.can.ibm.com/helpware/8565.html Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Dritrå PC! Mest vekt på DRITrå! Viva las IBM! Øhh... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå