melli123 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg veit ikke om det er lov å etterlyse et spill til salgs jeg, men jeg gjør det fordet, så får jeg heller få en advarsel. Jeg postet den ivehrtfall under all den andre dritten her på Off Topic Top Gear til Super Nintendo. Noen som har det til salgs? kan svare meg på PM mvh Vegard Melsom Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Vet ikke , men må du ha det orginalt? Det fins jo emulator osv. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Annonser er vel ikke lov, kanskje? Anbefaler deg å ta en titt på Nintendo Norge-forumet, de kan kanskje hjelpe deg. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Biig.no: ja jeg hadde da tenkt til det. Men hvor finner man emulatoren og spillet?gratis? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Emulatoren Lovligheten med å laste ned spillet er vel heller tvilsom. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Tok et kjapt søk på ebay Der har du det vettu (dersom du synest at det er OK å kjøpe det derifra). edit: Oops.. fikk ikkje heilt med meg at du ville ha det gratis Men det er vel litt på kanten.. Endret 13. juni 2006 av zero_time Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Tok et kjapt søk på ebay Der har du det vettu (dersom du synest at det er OK å kjøpe det derifra). edit: Oops.. fikk ikkje heilt med meg at du ville ha det gratis Men det er vel litt på kanten.. 6300562[/snapback] Stålende! Du fant spillet. Men jeg sa ikke at jeg ville ha det gratis, det var snakk om emulatoren til PCen som jeg tenkte på da... Premium: Takk skal du ha for at du fant den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå