Patriot Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 I det siste har plutselig Internett explorer begynt å oppføre seg meget merkelig.. Når jeg feks skal gå inn på dette bildet; http://home.no.net/alizmo/banner/dsc00199.jpg Får jeg ikke opp noe som helst, bare et hvitt tomt vindu.. Samme gjelder når jeg går i hovedmappen, alt er bare tomt. Jeg har prøvd å restarte, etter en restart funker det å se et par bilder, så plutselig blir det hvitt igjen.. Enkelte bilder kommer ikke frem på diskusjonsforum heller. Jeg har alle de nyeste updatene til både windows2000 og explorer. Skjønner ikke hva som kan være galt. Noen der ute som kan ha en formening om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Eg fikk samme problemet for ca en måned siden... Etter et par rebooter, og ingen permanent løsning, la eg inn RedHat 7.1... som har fungert ypperlig ever after... Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Noen ganger når jeg har problemer med å se web-sider, så skriver jeg inn "about:blank" i adressefeltet. Gå så til Tools - Internet Options - Temporary Internet Files - Delete Files med Delete all offline content avkrysset. Avslutt Internet Explorer og gå inn igjen. I noen sjeldne tilfeller har jeg vært nødt til å gå inn og slette innholdet i Temporary Internet Files katalogen manuelt. Lenke til kommentar
Patriot Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 Hmmm dette er ytterst merkelig og irriterende. Nå har jeg innstalert opera nettlesern. Men samme skjer med den. Kan tyde på at et eller annet i windows ikke er som det skal være.. Noen som har den fjærneste anelse. Jeg er frustrert.. :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå