SideburnsKongen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hadde et nesten likt et, bare at finger pritnten er bytta ut med zoom scrol.. Men bytta til et saitek eclipse.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Microsoft Fingerprint? 6302825[/snapback] Nei, det med scroll. Tenkte på det med fingerprint, men kom aldri til å bruke den funksjonen. Hehe... Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg har masse pollen på tastaturet mitt, og skjermen på laptopen min er dekket av pollen.... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Koselig å lese om pollen hjemmefra Jeg sitter på en strand i thailand og surfer på wifien til hotellet ovenfor. Her er det ikke pollen. Hjem om 10 dager. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg får bare masse pollen i vindus karmen jeg da helt gult bort på vinduet. Jeg støvsuger nesten annhver dag pga pollen her, men jeg må ha vinduet oppe. ellers ville jeg og pcn kvæles av varmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå