Gå til innhold

Synest du "WOW" er sexy?

VegardStr

Synes du "WOW" er sexy?  

290 stemmer

1. 1. Synes du "WOW" er sexy?

• Ja - Klærne
      30
    • Ja - Spillet
      60
    • Nei
      200

Anbefalte innlegg

Første jeg tenkte på når jeg så tråden var om det kunne være en sammenheng til videoen som ligger på nettet av en yngre gutt som sitter og tilfredsstiller seg selv, mens han ser på en figur i spillet (WoW) danse. Det var det altså ikke nei. Like greit egentlig.

Klesmerket har jeg aldri lagt merke til og aldri hørt om. Jeg merker at jeg ikke bryr meg om hva 8-16 år gamle jenter går med. Det er stort sett så likt alikevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor forbinder ALLE folk wow med små barn? det er da FFS et merke for tennåringsjenter der flesteparten er mellom 15-19

6321462[/snapback]

Det er vel relativt klart at det er fordi de selv har kun opplevd å se småjenter i de klærne? Personlig har jeg sett jenter i 20-25-årsalderen med wow-klær, og veldig unge jenter med de samme plaggene. Sikkert derfor de finnes i forskjellige størrelser.

Lenke til kommentar
Øhh, er det BikBok merket det er snakk om? Det er fjortizz.

6296092[/snapback]

Nei de har åpnet egne butikker nå og tatt det ut fra bikbok-butikker de fleste steder. :)

Wow er for jenter fra 13 <. Ergo, nei.

6296242[/snapback]

Det har blitt mer <13

Noe grellere enn wow gensere finnes ikke.

6299212[/snapback]

QFT

men en ting er at de hettegenserene er sinnsykt digge å ha på, varme og gode! bare synd mange jenter kjøper de for små, så de ser ut som sprengte pølser i de!:-/

6300997[/snapback]

Synes det nesten bare er sprengte pølser som går med de jeg.

Det ser ut som helt vanlige klær. Det har lite å si hva du går med, hvis du ikke ser ut ellers. Flotte jenter kan gå i treningstøy, skjorte og slips, ballkjole eller pysj og se nydelig ut, mens vrak med fine klær bare blir marginalt bedre.

6301027[/snapback]

Bra sagt. :)

Wow har åpnet egen butikker og de er utrolig grelle, det er faktisk barneklær det er snakk om nå. Men hey, hvem fra forumet liker vel ikke smårips? Fordelen med dette er at ikke alle klarer å presse seg inn i de og vi får færre sprengte pølser med Wow gensere og alt for små bukser med en fettrand som tyter ut på midten. :fun:

For de som ikke skjønte det, nei jeg liker ikke wow. Det er overhodet ikke sexy.

Endret av Anette_
Lenke til kommentar
For å ha gjort det klart er det ikke noe bedre med vrak av noen i jenter i Gucci, Versace eller Dolce & Gabanna som plutselig synes de er verdens dronninger pga. klesmerket.

6331600[/snapback]

Enig. For mye logoflash er ikke fint uansett hvilket merke det gjelder; dyrt eller billig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...