Gå til innhold

Synest du "WOW" er sexy?

VegardStr

Synes du "WOW" er sexy?  

290 stemmer

1. 1. Synes du "WOW" er sexy?

• Ja - Klærne
      30
    • Ja - Spillet
      60
    • Nei
      200

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter å ha sett noen av disse "WOW" genserne er jeg ikke i tvil; Disse plaggene er direkte usexy! Skjønner ikke at noen synes dette er fint...

6301032[/snapback]

Hvile plagg var det då? kan du beskrive plagget?

6301041[/snapback]

Det stod "WOW" på det, er ikke det ille nok?

Lenke til kommentar
vegis, jobber du med salg av WOW?

6302006[/snapback]

nei.

Etter å ha sett noen av disse "WOW" genserne er jeg ikke i tvil; Disse plaggene er direkte usexy! Skjønner ikke at noen synes dette er fint...

6301032[/snapback]

Hvile plagg var det då? kan du beskrive plagget?

6301041[/snapback]

6301992[/snapback]

hva er problemet ditt med om det står wow på brystet da?

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Jeg visste ikke engang at det var et klæsmerke. Jeg tenkte med en gang på dataspillet. :S

6297435[/snapback]

Jeg også.

6302908[/snapback]

det er fordi folk flest fra forumet her ikkje har et liv vedsiden av PCen, og vet kun om jenter som slutter på.jpg eller .mpg :tease:

Lenke til kommentar

6301992[/snapback]

hva er problemet ditt med om det står wow på brystet da?

6302695[/snapback]

Hva er problemet ditt om jeg missliker at det står på brystet?

Jeg synes ikke logoer som er inspirert av smijernsporter er fine, og i hvert fall ikke i de dimensjonene dem er i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Jeg visste ikke engang at det var et klæsmerke. Jeg tenkte med en gang på dataspillet. :S

6297435[/snapback]

Jeg også.

6302908[/snapback]

det er fordi folk flest fra forumet her ikkje har et liv vedsiden av PCen, og vet kun om jenter som slutter på.jpg eller .mpg :tease:

6303005[/snapback]

Evt jenter som ikke bruker Wow-klær.

Anywho, å mislike et merke er helt ok. Personlig har jeg noe imot de fleste merker som er overpriset, men lik kvalitet som billigere merker. Det virker nesten som om disse "kvalitets"merkene, altså de som er dyrere, får større og større logo jo dyrere de er. Mine gensere har bare en liten lapp med merke på, mens Lindeberg har et nokså gigantisk _| |_ -merke. Jo mer du betaler, jo mer du vil at folk skal se hva du går i.

Lenke til kommentar
-merke. Jo mer du betaler, jo mer du vil at folk skal se hva du går i.

6303424[/snapback]

Det er vel strengt talt noe forenklet, de får større og større logoer opp til et nivå, men når det har kommet over det stykket blir logoene mindre og mindre igjen. Se på Dolce Gabbana-klær kontra, som du nevnte, lindebergs klær.

Lenke til kommentar

6303424[/snapback]

Det er vel strengt talt noe forenklet, de får større og større logoer opp til et nivå, men når det har kommet over det stykket blir logoene mindre og mindre igjen. Se på Dolce Gabbana-klær kontra, som du nevnte, lindebergs klær.

6303452[/snapback]

Jeg passet på å nevne pris vs kvalitet, da visse merker er dyrere pga overlegen kvalitet, og ikke utelukkende image.

Lenke til kommentar

6303424[/snapback]

6303452[/snapback]

Jeg passet på å nevne pris vs kvalitet, da visse merker er dyrere pga overlegen kvalitet, og ikke utelukkende image.

6303599[/snapback]

Å påstå at de har så mye bedre kvalitet er også litt forenklet, mine klær fra Dolce Gabbana tåler ikke en dritt og koster en hel hærskare.

Lenke til kommentar
Har en lillesøster på 11 som går med WOW. Barnemerke? Ja.

6303478[/snapback]

FFS. barne merke? vet du hva du snakker om egentlig? det er et helt vanlig klesmerke for tenåringsjenter.

Er batistini et barnemerke hvis en 6 åring går med det? :ermm:

Endret av vegis
Lenke til kommentar

Evt jenter som ikke bruker Wow-klær.

Anywho, å mislike et merke er helt ok. Personlig har jeg noe imot de fleste merker som er overpriset, men lik kvalitet som billigere merker.

WoW er utrolig billig, må bare nevne det.. 100-300kr for en genser.. En vanlig guttgenser koster jo 500-1000kr :roll:

Stemte nei, WoW er for fjor|tiss|er

Lenke til kommentar
Med fare for å få enkelte på nakken her inne; spillet er da absolutt fjortizz det og.

6302182[/snapback]

Tull, har du i et hele tatt spilt spillet? 90% av spillerne jeg spiller med er da modne mennesker, om du ikke liker spiller respekterer jeg det, men ikke kom med falske anklagelser.

det er fordi folk flest fra forumet her ikkje har et liv vedsiden av PCen, og vet kun om jenter som slutter på.jpg eller .mpg  :tease:

6303005[/snapback]

.mpg > .jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...