rar_mann Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei jeg kjøpte Nokia 6280 på torsdag kom hjem og følte at den var litt løs mellom skyve dekslene, skal den være det? var tilbake hos forhandler og han viste meg 2 andre den ene var like løs , mens den andre var litt mindre. Dere som har samme tlf, har dere opplevd noe liknende? opppdaget i morges at det hadde kommet inn støv i skjermen, dette er første gang dette har hendt meg siden jeg kjøpte min første tlf i 1996. kan dette ha noe samenheng med at det er litt løst mellom dekslene? noen som har noen gode forslag på hva jeg burde gjøre? Takk rar_man Lenke til kommentar
JuB Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Min er også litt løs, 1 til 2mm på det verste. Har også litt støv i display. Skal levere mobilen inn til oppgradering av firmware når jeg kommer meg hjem. Så skal be dem sjekke det med støv og slark også Lenke til kommentar
pahf Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Har det samme jeg og, Det er direkte irriterende når tlf ikke er mer en 2dg gammel. Er mellom 1-2mm, men varierer litt virker det som. Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Aktiv tråd om feil på 6280: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=562115 Fortsetter der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg