Harvester Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Jeg har kjøpt en AMD Athlon 64 3200+, og det var ikke med noe kjølepasta med boxed-vifta. Må jeg kjøpe kjølepasta, eller trengs det ikke? Det er noe som er festet på undersiden av kjøleribba, er dette en form for kjølepasta? Jeg har ikke så alt for mye peiling på dette, siden det er første gang jeg bygger pc. Endret 13. juni 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Det som sitter på undersida er en kjølepad, ja. Dette fungerer helt greit hvis du ikke har tenkt å overklokke. Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Eg kjøpte AMD Athlon X2 4200+ BOX, og der følgte det med kjølepasta under kjøleren som fulgte med. Var et kvitt tynt lag under. Regner med at det er kjølepasta festet på din. Edit: Isbilen har rett ja. Endret 12. juni 2006 av MacGyver007 Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Det var vel det jeg regna med. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå