Straffa Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Hey, Sitter her og har tenkt å bestille noen nye Xbox 360 spill fra internet som jeg kan spille på Live. Har flere valg her, klarer ikke bestemme meg og lurer deretter på om noen her kan gi meg tips eller to til noe bra? Akkurat nå ser jeg på Battlefield 2: MC, CoD2, og Final Fantasy X1. Er noen av desse spilla bra? Kom med alle mulige forslag, er åpen for alt 6295838[/snapback] GRAW er det beste online jeg har spilt, men ser kanskje ut som MotoGP 06 tar over tronen Endret 15. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
Josso Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 GRAW er det beste online jeg har spilt, men ser kanskje ut som MotoGP 06 tar over tronen smile.gif Prøvde GRAW demoen, virka veldig bra. Jeg får sette spillet på min "venteliste" Testa også MotoGP 06, men likte det ikke så godt. Veldig fin grafikk og slikt, men jeg fikk ikke til å svinge skikkelig, jeg er for noob i sånne spill Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 GRAW er det beste online jeg har spilt, men ser kanskje ut som MotoGP 06 tar over tronen smile.gif Prøvde GRAW demoen, virka veldig bra. Jeg får sette spillet på min "venteliste" Testa også MotoGP 06, men likte det ikke så godt. Veldig fin grafikk og slikt, men jeg fikk ikke til å svinge skikkelig, jeg er for noob i sånne spill 6314647[/snapback] Du får øve litt. Når du får det til så blir det gøy Lenke til kommentar
Namek Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Venter fortsatt på Halo 3.. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Venter fortsatt på Halo 3.. 6322154[/snapback] seff....håper virkelig de slenger med en ENORM online del..... Endret 16. juni 2006 av mX Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Venter fortsatt på Halo 3.. 6322154[/snapback] seff....håper virkelig de slenger med en ENORM online del..... 6322265[/snapback] Ahh... the tension... det blir ubehagelig spennende å se hva Bungie har klart å mekke sammen, og jeg håper det kommer med en vill avslutning hvor man blir mer tilfreds med hvordan 2'ern var og at online delen får verdensherredømme Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Personlig liker jeg GRAW godt selv, men XBox live! generelt har en STOR svakhet, og det er at vanlige folk hoster spillene - med variabel kvalitet såklart... Tenker da både teknisk og personlig Mange ganger jeg bruker mer tid på å lete opp et bra game, enn på faktisk å spille (!) Og har man bare tid til en liten time i uka, så blir dette frustrerende. Skulle ønske at det fantes offisielle servere som var online 24/7. Lenke til kommentar
Josso Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Venter fortsatt på Halo 3.. Har aldri spilt halo noe særlig, men har vudert å kjøpe meg spillene til min 360. Alle sier at det er et must Er vel også kult å kunne ha litt bakgrunn fra de andre spilla før 3'ern kommer! Personlig liker jeg GRAW godt selv, men XBox live! generelt har en STOR svakhet, og det er at vanlige folk hoster spillene - med variabel kvalitet såklart... Tenker da både teknisk og personlig smile.gif Mange ganger jeg bruker mer tid på å lete opp et bra game, enn på faktisk å spille (!) Og har man bare tid til en liten time i uka, så blir dette frustrerende. Skulle ønske at det fantes offisielle servere som var online 24/7. Jo du har helt rett i det, det er veldig synd. Heldigvis har jeg muligheten til å spille alt fra 2-5 timer for dag hvis jeg vil, hadde det ikke vert for det ville jeg nok ikke spilt på live. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 halo 2 og pgr3 2 UTMERKEDE online spill. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 *annet snakk*Skulle ønske at det fantes offisielle servere som var online 24/7. 6323975[/snapback] Har du prøvd BF2:MC? Der har du bare offisielle servere, foruten de som spiller clan-match. Da slipper du også å tenke på at hosten quitter. Det er noe som er kjekt å ha, men det at man ikke kan lage egne servere er dårlig. Da må man lage 2 klaner og så arangere en kamp. (hvis man vet hvem man skal spille mot). Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Latterlig at hvis hosten quit'er så forsvinner rommet. En smarte løsning er jo at personen som kom inn i rommet etter hosten da tar over rollen som host! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Latterlig at hvis hosten quit'er så forsvinner rommet. En smarte løsning er jo at personen som kom inn i rommet etter hosten da tar over rollen som host! 6338082[/snapback] Halo 2 bruker det systemet. Forlater hsoten, vil spillet automatisk velge en ny host blant de som er der. Er veldig forskjellig fra utvikler til utvikler hvordan de vil gjøre det tydeligvis.. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Latterlig at hvis hosten quit'er så forsvinner rommet. En smarte løsning er jo at personen som kom inn i rommet etter hosten da tar over rollen som host! 6338082[/snapback] Halo 2 bruker det systemet. Forlater hsoten, vil spillet automatisk velge en ny host blant de som er der. Er veldig forskjellig fra utvikler til utvikler hvordan de vil gjøre det tydeligvis.. 6338245[/snapback] Lignende system er det på PDZ også. Lenke til kommentar
Josso Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Er det noen som spiller Final Fantasy XI på 360? har virkelig lyst å teste det.. men vet ikke om det er verdt 130kr måneden? Hvordan er det, bra? Har ikke spilt andre MMORPG's enn WoW, og det spilte jeg et par tusen timer. Ville kanskje vere dumt å teste Final Fantasy XI om jeg bare har spilt WoW? Lenke til kommentar
deusex Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Er det noen som spiller Final Fantasy XI på 360? har virkelig lyst å teste det.. men vet ikke om det er verdt 130kr måneden? Hvordan er det, bra? Har ikke spilt andre MMORPG's enn WoW, og det spilte jeg et par tusen timer. Ville kanskje vere dumt å teste Final Fantasy XI om jeg bare har spilt WoW? 6339240[/snapback] Ikke kjøp det! Ikke la deg lure av at siden dette er Final Fantasy, så må det være bra. Jeg har ikke spilt det selv, men har hørt fra andre og lest i anmeldelser at det tar EVIGHETER å komme i gang med spillet, og at det tar i hvert fall 20-30 før du kan ri på en chocobo bl.a Spillet er visstnok utrolig langtekkelig og kjedelig, og på ingen måte verdt å cashe ut 5-600 kroner for, pluss den ekstra abonnementsavgiften. Kjøp deg Oblivion i stedet for (om du ikke har det allerede da). Endret 19. juni 2006 av deusex Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 jeg har spilt Battlefield 2: Modern Combat i hele helgen... det er så drit fett! Anbefales på det sterkeste!! Lenke til kommentar
Josso Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Ikke kjøp det! Ikke la deg lure av at siden dette er Final Fantasy, så må det være bra. Jeg har ikke spilt det selv, men har hørt fra andre og lest i anmeldelser at det tar EVIGHETER å komme i gang med spillet, og at det tar i hvert fall 20-30 før du kan ri på en chocobo bl.a Spillet er visstnok utrolig langtekkelig og kjedelig, og på ingen måte verdt å cashe ut 5-600 kroner for, pluss den ekstra abonnementsavgiften. Kjøp deg Oblivion i stedet for (om du ikke har det allerede da). Jo jeg har lest litt rundt i kveld, og jeg vender nok snuten bort fra det spillet ja Har Oblivion, får heller fortsette å nyte det jeg har spilt Battlefield 2: Modern Combat i hele helgen... det er så drit fett! Anbefales på det sterkeste!! Bestilte det på Elkjop.no for en ukes tid siden. Men har ikke fått noe i posten og har heller ikke fått mail med avkreftelse av at pakken er sendt... Er Elkjop.no jævli treige med å sende ut varer til kunden eller? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 jeg har aldri vært nær Elkjop.no, men butikkene er drit bra, er som oftest der jeg kjøper spill og utstyr. NFS: MW og PDZ til 299,- sier vel det meste.... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 ja, veldig billig der. I tillegg kan man nesten hele tiden kjøpe 18 år's spill hvis du er 14-15 år. (helst litt høy også da). Ingen som vet om noe über-billig spill med bra online-funksjon. noe ala COD2 (som jeg så gjerne vil ha) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Latterlig at hvis hosten quit'er så forsvinner rommet. En smarte løsning er jo at personen som kom inn i rommet etter hosten da tar over rollen som host! 6338082[/snapback] Halo 2 bruker det systemet. Forlater hsoten, vil spillet automatisk velge en ny host blant de som er der. Er veldig forskjellig fra utvikler til utvikler hvordan de vil gjøre det tydeligvis.. 6338245[/snapback] Det er irriterer meg som fy i GRAW, bruker lang tid på å finnet rett lobby,for å så spille 2 min. før alt går ad-undas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå