Plomma2 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei. Kjøpte meg 360 i dag, og røska like greit med meg en trippelpakke med halo. Lurte litt på hvordan jeg spiller dette liv, hvis det i det heletatt er mulig. Knoter litt rundt inne på live-greiene, men jeg finner ikke noe form for start match eller noe sånt. Gikk for å se om jeg hade riktig membership, og det står at jeg har 1 måneds gold membership. Noen? - Plomma Lenke til kommentar
teekej Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg tror det går. men du må starte spillet, så går du på live innpå spillet. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Det er ikke live på Halo1, men du finner det på Halo 2 under multiplayer. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 du kan bruke xbox connect og spille halo 1 over nett. da lurer man xboxen til å tro at den spiller lan, mens det egentlig er over nett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 du kan bruke xbox connect og spille halo 1 over nett. da lurer man xboxen til å tro at den spiller lan, mens det egentlig er over nett. 6304464[/snapback] Det finner du her. Du må åpne port 8602 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå