Saddlefall Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Heisann... Tenkte jeg skulle gå til anskaffelse av et tegnebrett til bilderedigering o.l i Photoshop. Så da lurte jeg på om dere hadde noen lure anbefalinger Så litt på dette. Første og billigste jeg fant Noen som har noen anbefalinger? Helst ikke over 500 i pris. Takker for alle svar! Endret 12. juni 2006 av Saddlefall Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Har ikke personlig erfaring med tegnebrett, men absolutt alle plasser eg har last(og det er MANGE) så har folk sagt at trust tegnebrettene er graps og at man må kjøpe Wacom heller pga de er kvalitet... Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Har ikke personlig erfaring med tegnebrett, men absolutt alle plasser eg har last(og det er MANGE) så har folk sagt at trust tegnebrettene er graps og at man må kjøpe Wacom heller pga de er kvalitet... 6296052[/snapback] Tenkte som så ja... Hadde en Trust optisk mus for en stund siden, og den sugde hardt! Ser ut som jeg går for Wacom ja Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Tok likegodt og bestille denne jeg link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå