pessimisten Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) hei! instalerte nettopp zonealarm firewall, men sliter med å finne ut hvor dan jeg kan åpne porter ...ville satt stor pris på om noen ville ta seg tid til å forklare det for meg og eventuelle andre instillinger som burde stilles på på forhånd takk EDIT: det ser ut til at den tar en god del bannere....desverre også noen av bildene på hw.no....hvor dan kan jeg få det sånn at den ikke blokker de bildene? Endret 12. juni 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Du fant ut at du ville ta steget og prøve ut ZoneAlarm ja Om jeg ikke husker feil så kommer det opp et vindu med spørsmål om du vil tillate eller hindre "det som prøver å bruke nettet" når "det som prøver å bruke nettet" startes, og tillater du det så er porten til "det som prøver å bruke nettet" åpen (i allefall for det programmet)! *Google litt* Joda i følge denne tråden her så har jeg jommen meg rett http://forums.spywareinfo.com/lofiversion/...php/t49581.html Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 ok..... det kan vel stemme det, var bare litt skaptisk til det, for i Win Firewall så er det samme mulighet, men portene er fortsatt blocka..... men takk...det funka bare dette spm igjen da det ser ut til at den tar en god del bannere....desverre også noen av bildene på hw.no....hvor dan kan jeg få det sånn at den ikke blokker de bildene? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Du må godkjenne første gang et programm skal bruke internett. Det kommer opp en boks nede til høyre. Porter åpnes automatisk når et program trenger porten, så det trenger du egentlig ikke å styre noe med. Endret 13. juni 2006 av trygveaa Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Du må godkjenne første gang et programm skal bruke internett. Det kommer opp en boks nede til venstre. Porter åpnes automatisk når et program trenger porten, så det trenger du egentlig ikke å styre noe med. 6298244[/snapback] takk fikk det til....men sliter fortsatt med at den blokker bilder fra HW.no, kunne man slått av det som fjerner bildene? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Blokker den bilder fra hw.no? Har du stilt inn noe spesielt i den? Er du sikker på at det er Zonealarm som blokker bildene? Prøv å avslutte ZoneAlarm og se om bildene fortsatt er blokket. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Blokker den bilder fra hw.no? Har du stilt inn noe spesielt i den? Er du sikker på at det er Zonealarm som blokker bildene? Prøv å avslutte ZoneAlarm og se om bildene fortsatt er blokket. 6302933[/snapback] jepp det er zonealarm...det er no reklame/banner fjerner som gjør det tror jeg...istedenfor bilder så er det bare sånne små kvadrater...og der hvor reklamen skulle vært er det bare hvidt Endret 13. juni 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 trengerfortsatt hjelp til denne Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Bruker du den versjonen av ZoneAlarm som er gratis? Jeg har aldri sett noe funksjon i den som sperrer bilder på internettsider. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Bruker du den versjonen av ZoneAlarm som er gratis? Jeg har aldri sett noe funksjon i den som sperrer bilder på internettsider. 6313601[/snapback] har pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå