Pysj Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Stygg telefon? Behold den i lomma, og la heller klokka vise deg hvem som ringer. Les mer Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Litt stilig det da men får mere sms enn samtaler Lenke til kommentar
HWE Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Tror jeg hadde gjemt den klokka også i lomma - så ikke mye bra ut. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 woho, på tide. greit nok, designet på den der var ganske industri. men det betyr ikke at det ikke kommer andre varianter. Litt stilig det da smile.gif men får mere sms enn samtaler om jeg forstår klokken på bildet rett så kan du lese smser i displayet på den. problemet oppstår når en skal skrive ett svar hmm, jeg undres. må telefonen ha støtte for en spesiell bluetooth profil for at dette skal funke? eller vil det funke via en "seriell" link. og i så fall, vil denne linken "skru seg av" når ikke i bruk? altså at begge enheter gå i lyttemodus når det ikke er trafikk. og noe sier meg at denne klokken må lades vel så ofte som mobilen. hmm, mobil, handsfree og klokke på lading. vi trenger sårt en universell ladeløsning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg