Heilage Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei. Jeg har et ganske stort problem her. Ingen videoer vil vises. Det er absolutt ikkeno bilde. Ikke ved DVD, ikke .avi eller noe. Lurer på om det kan være skjermkortet som bugger, noen som har noen formening? Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Har du lastet ned de seneste driverene til skjermen? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei! Prøv nye codecer og drivere til skjermkortet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Jeg har de siste driverne. Ved DVD går ikke fullscreen, liten går an. I VLC er det null bilde i det hele tatt. Avi vil kun spilles av i WMP med codec. Har nå prøvd med VGA-kabel istedet for DVI, null resultat. Jeg er rett og slett helt blank. Jeg har ikke råd til å bytte ut noen del nå... EDIT: Snakka med en kamerat. Han prata på PSUen, og det kan kanskje være løsnignen. Strømkontakta lukta litt funky, og hele PSUen hadde en ganske usunn lukt. Endret 12. juni 2006 av Marley Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Prøv og skru av alle andre skjermer( i windows). Sekunderskjermer pleier ikke og ha bilde. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Prøv og skru av alle andre skjermer( i windows). Sekunderskjermer pleier ikke og ha bilde. 6304710[/snapback] Har bare en skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå