runjohan Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei, noen som vet om det er ok at jeg bruker den andre kabelen som fulgte med (3 pinner) istedet for den med 2 pinner? Jeg har mista den andre, og har knekt av en ene pinnen på kabelen for at den skal passe i vanlig stikkontakt. Ser ut som at xboxen fungerer normalt i hvertfall. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 ehm...ville nokk ha anbefalt at du hadde skaffet en ny kabel....... Det er mulig det ikke har noe å si men for å være på den sikre siden så er vel det å anbelfale ja..... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hehe, fint at noen gidder å være prøvekaniner... Tror nok jeg ville kjøpt en ny skikkelig en dog. Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 ja fikk igjen xboxen fra service, heldigvis en ny med samsung dvd. ser ut til at den andre kabelen fungerer bra. men jeg får slå av snart før alt brenner ned Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Den andre er for bruk i UK, da de har noen sære strømuttak. Passer i slike. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Kjøp ny du God fantasi forresten Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 nei! den andre er for de i Danmark. hvis du ser på kabelen så ser du at de nederste(som runjohan ikke har knekt), der er de skjeive og den på toppen(som runjohan har knekt) er flat på bunnen. Ergo den vil ikke passe inn i UK kontontakter. "Rett ska' værra rett sa mannen og ***** kona i skjeften" Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Det stod 250V på den. noen som kan se hva det står på den riktige kabelen? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Eg fikk to like strømkabler i min pakke Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Sikkert noe spenningsforskjell på kablene.. Jeg aner ikke. Lykke til! Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Spenningen er nok ganske sikker den samme her som i danmark og andre land. Han vil heller ikke få mer enn 230 v av stikken så. Du kan jo prøve å goggle opp et dansk støpsel og se hvordan de kobles? kan jo hende at det faktisk ikke er noe farlig å bruke. Jeg tipper at du har knekt jordings pinnen på kontakten jeg. Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Ikke noe som har brent ned ennå. Har spillt noen timer og alt ser ok ut. Men jeg trekker ut støpselet om kvelden før jeg legger meg Lenke til kommentar
mstraum Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Det stod 250V på den. noen som kan se hva det står på den riktige kabelen? 6299086[/snapback] Jeg tror at på min 360 strøm kabel sto det 80V, så er ikke helt sikker på om den på 250V er så veldig lurt å bruke. Men ditt valg Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 ??? 2 kabler ? Jeg har bare en jeg... fikk ikke med noe ekstra stash i min premium pakke når det kommer til strømkabler. Men for Danmark ? Danmark har da normal kontakt de ... Lenke til kommentar
Renkesmeden Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Nå har jeg ikke sett kabelen det er snakk om, men det høres fornuftig ut at den er til bruk i Danmark. Ser den ut som denne? Isåfall har du bare brukket av jordingspinnen, og det er da ikke farlig å bruke den. Danmark kjører samme spenning som Norge, og siden det også står 250V på kabelen er den helt trygg å bruke. Det er akkurat det samme som å bruke en ujordet norsk strømkabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå