SiR0 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Lei av å vente på drømmemobilen? I lanseringsguiden vår kan du se hvilke nye modeller som er på vei inn i butikkene, og få beskjed så snart de er å få kjøpt! Les mer Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 litt genialt da!! hehe kunne ikke se k800! men det er vell bare meg som er så dårlig til og se ting! hehe Lenke til kommentar
tmth Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Stilig, men er den helt komplett? Jeg får ikke til å bruke søkefeltet mens jeg surfer på de sidene. Tenkte jeg bare skulle si ifra Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Heisann Nå skal K800i være på plass (planlagt lanseringsdato i juli), og søkefeltet skal også fungere. Takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Bra saker. Nå kan jeg som trenger det med enkelhet få en oversiktlig recap på mobilfronten. Er spesielt interessert i Walkman porteføljen til Sony Ericsson. Planlegger å skaffe meg W950i, som forøvrig ikke står oppført Lenke til kommentar
amund Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Flott at dere liker den nye tjenesten! Vi arbeider nå med å forbedre varslingsfunksjonen slik at det blir enklere å bestille varsling om at varen er kommet på lager og at prisen har falt. Kom gjerne med tips til andre forbedringer av tjenesten også! Mvh, Amund Lenke til kommentar
Oys Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Er endel feil på de nettopp kommet på lager. feks Samsung SGH-x300 Nokia 2652 Samsung SGH-X660 Nokia 6060 Nokia 3250 ... Disse har jo vært inne i lengre tid enn det som står på den siden. Vet ikke helt hvordan systemet deres fungerer, men om det er slik at en leverandør/nettbutikk går tom, så burde ikke modellen dukke opp igjen på denne listen om de får den inn igjen. Og det burde også ikke stå "med abonnement", da man vil kunne få tlf'er både med og uten når de først er kommet på markedet. Ellers en glimrende funksjon! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 hmm, SE z710 i juli eller senere, og ikke snurten av samsung sin... jaja, SE sin har jo såpass mange spennende funksjoner at det burde bli bra. Lenke til kommentar
amund Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Mobilprodusentene er flinke til å hype kommende modeller, så dere vil nok også se at lanseringsdatoer vil bli flyttet ettersom lanseringstidspunktet nærmer seg. Finner dere informasjon om produktene som vi burde hatt med er det bare å si ifra, så skal vi sørge for å legge det inn. Lenke til kommentar
amund Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Vet ikke helt hvordan systemet deres fungerer, men om det er slik at en leverandør/nettbutikk går tom, så burde ikke modellen dukke opp igjen på denne listen om de får den inn igjen. Vi har i en lengre periode fulgt med på lagerstatus på produktene. Første gang et produkt er registrert som en lagervare hos en butikk så setter vi lanseringsdato til denne dagen. Dette skjer bare dersom vi ikke har en bekreftet lagerstatus fra produsenten selv - noe som har vist seg å være litt vanskelig i enkelte kategorier. Dette betyr at et produkt får ikke nyere lanseringsdato selv om produktet er utsolgt/tom på lager i en periode. For Samsung SGH-X660 ser det ut til at lanseringsdatoen stemmer bra med prisene fra prishistorikken i prisguiden: https://prisguiden.no/product.php?produc...216&view=prices Og det burde også ikke stå "med abonnement", da man vil kunne få tlf'er både med og uten når de først er kommet på markedet. Kan du forklare litt nærmere hva du mener her? Er litt usikker på hva du tenker på. Vi fokuserer på når produktene er tilgjengelig på lager i Norge (og man faktisk kan få kjøpt produktet), og derfor tror jeg det er nyttig å skille mellom telefoner med og uten abonnement. Er det ikke ofte slik at den ene varianten er leveringsklar tidligere enn den andre? Mvh, Amund Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Er det ikke ofte slik at den ene varianten er leveringsklar tidligere enn den andre? 6300892[/snapback] Det stemmer. Det kan gå flere uker mellom telefonen er tilgjenglig med abonnoment til den kommer uten. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 eller omvendt. kansje gi noen muligheter til å sile på merker og med/uten abbonement? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Godt forslag! Tabellen blir veldig mye mer oversiktlig med kun telefoner uten abonnement, samtidig som det er viktig å også kunne se telefoner med abonnement. Vi kan sette opp et eget valg for dette. (*sette på arbeidsliste*) Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 kansje gi noen muligheter til å sile på merker og med/uten abbonement? 6302218[/snapback] Ja, hadde vært konge med mulighet til å krysse av for merker og med og/eller uten abonnement. Lenke til kommentar
Oys Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Og det burde også ikke stå "med abonnement", da man vil kunne få tlf'er både med og uten når de først er kommet på markedet. Kan du forklare litt nærmere hva du mener her? Er litt usikker på hva du tenker på. Vi fokuserer på når produktene er tilgjengelig på lager i Norge (og man faktisk kan få kjøpt produktet), og derfor tror jeg det er nyttig å skille mellom telefoner med og uten abonnement. Er det ikke ofte slik at den ene varianten er leveringsklar tidligere enn den andre? Mvh, Amund 6300892[/snapback] Doh, my bad. Selvfølgelig er det forskjellig lanseringstid på låst/ulåst. edit: leverings, lanserings, editerings... Endret 21. juni 2006 av Oys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg