Kaksa Skrevet 10. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2002 Hallo eg har ein bærbar av nyere type... merket er "Network" Det har seg slik at av og til "låser" fn tasten seg.. det resulterer i at når eg trykker på u så blir det 4 i så blir det 5 osv men viss eg då trykker ned fn tasten blir det normalt.. altså: for å skrive normalt må eg halde nede fn tasten... nokon forslag på kva eg kan gjere med det? (ikkje kom med "teip fast tasten eller.no no da) -Kim- Lenke til kommentar
geokri Skrevet 11. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2002 på fujitsu simens sine maskiner må du trykke fn+f10 for å låse fn tasten, liksom en caps lock sak Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 11. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2002 stemmer bra med fn+f10, har vært det på alle bærbare jeg har vært borti.. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2002 Har en Dell Latidude. Der åpner du cd-trayen ed fn-f10. For å låse fn tasten trykker jeg Num LK tasten. Den ligger over f10 tasten. Lenke til kommentar
iNas Skrevet 11. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2002 Fn er riktignok en kombinasjonstast. Du kan muligens forsøke å installere språklige innstillinger, eller se om det ikke er mulig å oppgradere/reinstallere drivere til tastaturet. Har du kjøpt en Network (Technical) i Norge? Hvis ja, av hvilken forhandler? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2002 du so lurte på kva bedrift: fadern jobber i Ergo Norge AS og dei har nettop ingått sup. avtale med dei( ergo skal ver support til Network i norge) han fekk låne denne pcen som et test eksemplar... veit ikkje om dei er ute for salg enda eller kva.. =/ men det er ganske god maskin(brukt den på LAN no i ei stund =)) -Kim- Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2002 Snakka med han pappa for eit par tima siden... han kunne skaffe deg et tlf nummer viss du var interesrt i en slik pc.. -Kim- Lenke til kommentar
iNas Skrevet 12. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2002 Network Norway AS skal distribuere Network-pcer i Norge. Derfor lurte jeg på om du vet om noen forhandlere. Selger ERGO til private forbrukere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå