kaffi Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei jeg har forsikring i Gjensidige å lurer på kva som kan skje om jeg kjører over den kjørelengden som er satt årlig. Og kva årlig menes? fra registrert dato til reg. dato eller på kalender? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Heijeg har forsikring i Gjensidige å lurer på kva som kan skje om jeg kjører over den kjørelengden som er satt årlig. Og kva årlig menes? fra registrert dato til reg. dato eller på kalender? 6295111[/snapback] Årlig kjørelengde gjelder fra du tegna polisen, til den utgår. (Som oftest 12 måneder i slengen). Kjører du over, lønner det seg å si ifra dette før det går for lang tid. En liten avgift må du nok påregne, men ettersom jeg husker så er ikke denne spesielt høy. Grunnen til at det er viktig å si ifra, er nemlig at dersom du skulle være så uheldig og kræsje, og forsikringsselskapet finner ut at du har kjørt over hva du har betalt for, så kan du risikere å sitte med ugyldig forsikring. Med andre ord skjegget fullt av postkasser. Selv om du ikke engang har skylda for smellen. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 hmm... kansje jeg må ta meg en tur på gjensidige da... Lenke til kommentar
otis Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Det burde du absolutt. Hos SNN kostet det meg ca. 400 kr for å øke fra 8000 km til 16000 km. 23 år, Mazda 626, 60% bonus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå