Garegaupa Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Barbermaskinen min skrur seg av og til på nøyaktig klokka 4, hver onsdag. Det er ikke kødd, selv om man skulle tro det. sikker på at ikke du har en bios instilling som gjør deT? om ikke: ta ut batteriet Biosinnstilling? På en barbermaskin? ja jeg vet ikke om det virker på bærbare, men på noen hovedkort på stasionære mener jeg det er mulig og ta autostart ved klokka xx:xx:xx Hovedkort? På en barbermaskin? Han snakket om en Barbermaskin, ikke en Bærbar datamaskin Eg syntest denne var fin... Endret 12. juni 2006 av Garegaupa Lenke til kommentar
............... Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 hehe joda morsom den! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Haha, gler meg til den dagen du får kjøpt ei barbermaskin med hovudkort og BIOS :!: Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Du får kjøpe en barbermaskin med overklokkingsmuligheter da, så du kan kjappe deg med barberinga om morgenen Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Du får kjøpe en barbermaskin med overklokkingsmuligheter da, så du kan kjappe deg med barberinga om morgenen 6297479[/snapback] :!: Ville tatt det litt rolig dog ved nedentilbarbering for de som gjør slikt! Lenke til kommentar
araziel Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 ja jeg vet ikke om det virker på bærbare' date=' men på noen hovedkort på stasionære mener jeg det er mulig og ta autostart ved klokka xx:xx:xx[/quote'] Haha, jeg ser for meg hvordan en 'stasjonær' barbermaskin ser ut. Nam. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Du får kjøpe en barbermaskin med overklokkingsmuligheter da, så du kan kjappe deg med barberinga om morgenen 6297479[/snapback] Det er mulig nå også, men ikke så brukervennlig. Må nok belage seg på å voltmodde litt. Et GUI på barbermaskina med innstilling av frekvens, skjæredybde osv. hadde kanskje ikke vært så dumt? Så kunne den bestille nye deler fra butikken via trådløs oppkobling når de gamle begynte å bli slitt Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Bare den ikke blir bloatet med mp3-spiller, intergrert HDTV-skjerm på 4" (uten DHCP vel og merke) og minimikrobølgeovn. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Bare den ikke blir bloatet med mp3-spiller, intergrert HDTV-skjerm på 4" (uten DHCP vel og merke) og minimikrobølgeovn. 6298591[/snapback] Hvorfor ikke? Barbermaskin og bærbar datamaskin er jo nesten likt da Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg kan Få min elektriske tannbørste til å starte klokken 07.30. :erm: Neida, men dette var ett bra gullkorn Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 herlig! kjekt å få trukket på smilebåndet, håper ikke min starter automatisk, da jeg har høvel... Lenke til kommentar
Sordal Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Utrolig morsom du garegaupa....... Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Utrolig morsom du garegaupa.......6383066[/snapback] He he... Eg får no seie takk for komplimentet! Men, det var no andre som stod for humoren her - eg berre bringa det vidare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå