Elendil Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Har kjøpt ny data maskin men det er noko på hovedkortet som ikkje er heile bra. Nokon anelse om kva det er? Sprengt kondensator eller noko i den duren? Rimelig sikker på at det ikkje er sjokolade o.l though. Der er stivt og meir klisete enn sjokolade. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 sjekk nøye om det ikke er noen skader på kondensators/mosfets (usikker på riktig navn) i nærheten. Jeg ville uansett sendt det i retur. Slik skal det ikke være! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Det er nok elektrolytt (om jeg ikke husker feil) fra en sprengt kondensator ja! Lokter det ganske så sterkt av det..? Hvis ikke bilde lyver så ser det ut som det er litt av det oppå en kondensator like ved også. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Det er nok elektrolytt (om jeg ikke husker feil) fra en sprengt kondensator ja! Lokter det ganske så sterkt av det..? Hvis ikke bilde lyver så ser det ut som det er litt av det oppå en kondensator like ved også. 6295056[/snapback] Det er beskjeden lukt av det. Det er berre ein, den du ser til venstre er den samme. Lian Li kabinettet som speiler hovedkortet o.l Frykta det var noko slikt. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 send i retur, ødelagt komponent. Det der ser ut som kommer fra den Kondensatorene der ja, har sett mange innisder av kondensatorer før og dette ligner. Lenke til kommentar
Deluxe_REborn Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hvis det er reke-lokt , så er det en elektrolytt kondensator, ikke prøv å bytt selv, Send Hket til retur. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) feil tråd Endret 12. juni 2006 av Elensar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå