Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørs om det er innebygd det. Tror det du har bare er et antivirus-program. Men XP har  jo en innebygd brannmur (firewall) men den er ikke særlig god.

6294928[/snapback]

Vet det. Jeg har allerede lisens på Sspware-doctor. Men hvilken brannmur skal jeg velge?

Anders

Lenke til kommentar

Så lenge du klarer å holde svineriet unna maskina di er den innebygde i XP helt grei, men den klarer ikke å hanskes med utgående trafikk fra malware som har fått fotfeste. Spywaredoctor, gjerne i kombinasjon med f eka SpyBot skulle klare å holde fortet...., ja, dersom du ikke inviterer dagens utgaver av Vlad III "Tepes" (AKA Dracula) ved å trykke OK på alskens dritt, selvsagt....

Bernt K

Lenke til kommentar
Så lenge du klarer å holde svineriet unna maskina di er den innebygde i XP helt grei, men den klarer ikke å hanskes med utgående trafikk fra malware som har fått fotfeste. Spywaredoctor, gjerne i kombinasjon med f eka SpyBot skulle klare å holde fortet...., ja, dersom du ikke inviterer dagens utgaver av Vlad III "Tepes" (AKA Dracula) ved å trykke OK på alskens dritt, selvsagt....

Bernt K

6295005[/snapback]

Hehe er ike så DUM Bernt. Ja da går jeg nok for zonealarm og spybot! :thumbup:

Lenke til kommentar
ZoneAlarm eller Sygate kanskje? Alt er vel bedre enn Windows sin.

6294970[/snapback]

Sygate er vel slutt så vidt jeg vet. Ifølge Symantec som har kjøpt opp Sygate er det blitt slutt på Sygate brannmuren til forbrukere. Man kan vel regne at Sygate sin brannmurteknologi kommer inn i Norton sin brannmur da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...