anders! Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei! Trenger jeg firewall hvis jeg har anti virus program? Har avast home edition(gratis). Anders Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Du bør ha begge deler. I tillegg vil jeg anbefale adaware og spybot search & destroy for spyware fjerning. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Spørs om det er innebygd det. Tror det du har bare er et antivirus-program. Men XP har jo en innebygd brannmur (firewall) men den er ikke særlig god. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Spørs om det er innebygd det. Tror det du har bare er et antivirus-program. Men XP har jo en innebygd brannmur (firewall) men den er ikke særlig god. 6294928[/snapback] Vet det. Jeg har allerede lisens på Sspware-doctor. Men hvilken brannmur skal jeg velge? Anders Lenke til kommentar
snarius Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 ZoneAlarm eller Sygate kanskje? Alt er vel bedre enn Windows sin. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Sitter du bak en ruter? Hvis ja, så har den mest sannsynligvis innebygd brannmur-funksjonalitet, noe som gjør en eventuell software-brannmur overflødig. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 ZoneAlarm eller Sygate kanskje? Alt er vel bedre enn Windows sin. 6294970[/snapback] Har hørt mye positivt om Zonealarm. Går nok for den når formateringen er ferdig (30 min)! Takk for svar! Anders Lenke til kommentar
berxter Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Så lenge du klarer å holde svineriet unna maskina di er den innebygde i XP helt grei, men den klarer ikke å hanskes med utgående trafikk fra malware som har fått fotfeste. Spywaredoctor, gjerne i kombinasjon med f eka SpyBot skulle klare å holde fortet...., ja, dersom du ikke inviterer dagens utgaver av Vlad III "Tepes" (AKA Dracula) ved å trykke OK på alskens dritt, selvsagt.... Bernt K Lenke til kommentar
anders! Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Så lenge du klarer å holde svineriet unna maskina di er den innebygde i XP helt grei, men den klarer ikke å hanskes med utgående trafikk fra malware som har fått fotfeste. Spywaredoctor, gjerne i kombinasjon med f eka SpyBot skulle klare å holde fortet...., ja, dersom du ikke inviterer dagens utgaver av Vlad III "Tepes" (AKA Dracula) ved å trykke OK på alskens dritt, selvsagt.... Bernt K 6295005[/snapback] Hehe er ike så DUM Bernt. Ja da går jeg nok for zonealarm og spybot! Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 ZoneAlarm eller Sygate kanskje? Alt er vel bedre enn Windows sin. 6294970[/snapback] Sygate er vel slutt så vidt jeg vet. Ifølge Symantec som har kjøpt opp Sygate er det blitt slutt på Sygate brannmuren til forbrukere. Man kan vel regne at Sygate sin brannmurteknologi kommer inn i Norton sin brannmur da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå