zidane88 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Denne serien var KNALL i startsfasen og første episodene, men etter ep. 100 ---> har det bare dabba mer og mer ut, og blitt dårligere og dårligere. Men jeg velger å se på serien for det i håp om at Sasuke skal komme tilbake. (er vel episode 185 eller no som var den siste jeg så) Noen som i det hele tatt vet OM han kommer tilbake og når dette skjer? Og vil Naruto bli voksen? I så fall når skjer dette? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 hvis det ikke er kommet noe i Mangaen om det så får vi vel bare vente å se ka som skjer fremover. Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Noen som i det hele tatt vet OM han kommer tilbake og når dette skjer?Og vil Naruto bli voksen? I så fall når skjer dette? 6294864[/snapback] Når part 2 starter, etter fillerene og Kakashi gaiden, så har dei hoppa frem 2,5 (eller var det 3?) år. Og ja Sasuke kommer tilbake på skjermen i part 2, om fillerene nokensinne slutter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg tåler ikke flere Nudel-fillere Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg slutta og se for 5-10 eps siden, tenkte jeg skulle fortsette når fillersene dør ut, jeg HATER fillers. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Slutta å se for nesten et halvt år siden, Naruto har blitt dritt, og har fått dritt dårlige tegnere og animatører i forskjell til de som var i starten av serien. Venter til fillerne er ferdig jeg også. De skulle vel egentlig sluttet i Mai, men akk nei, er visst for mye å tjene på Naruto til at de vil slutte med fillerne... Lenke til kommentar
teks Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg sluttet å se på animen da fillerne startet, men leser fremdeles mangaen. Det ligger an til å bli en del gode animescener når de starter med storyen igjen. Lenke til kommentar
sacrifier Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 check ut chapterne, der har dem kommet en god del lengre =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå