Flemmingss Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hallo, jeg fikk ideen nå om å lage meg en musamatte. er så sykt iriterende på eks BF2 i fly når jeg skal ta en loop så må jeg løfte musen tilbake hele tiden (ja jeg vet jeg kan stille sensitivitet). er dette mulig? jeg tengte å ha den i størrelse 20" eller noe. Hvordan kan jeg gjøre dette?, hva trenger jeg? noen guider? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Kommer vel litt ann på hva du legger i en gamingmusematte... det kan jo være alt fra glass og metall til tøy og gummi. Men du kan jo finne det materialet du er interessert i å bruke, skjære ut størrelsen du trenger og pusse det til det blir brukbart... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 20 tommer er 50.8 cm. Everglide Everglide Destruction Pad (XL) er 57 cm i diameter. Corepad Eyepad XL er 60,9 cm i diameter. Corepad Deskpad XXXL er 100,6 cm i diameter. Stort nok for deg? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Skal si du har god plass på desken din. Jeg klarer meg fint med ca 10cm bredde og 15cm avlang matte. Dvs Razor exact control matten snudd 90 grader. Dermed ligger underlaget perfekt inntil tastaturet også. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Kjøp deg plexi, puss med sandpapir. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Elendil: har selv prøvd med plexi. er ikke det beste du kan bruke. Selv ville jeg brukt noe av tøy eller bare kjøpt en corepad xxxl. Jeg holder selv med fUnc1030 tror jeg det var. Begynner og bli litt sliten men den har fulgt meg i 3 år nå og fungerer fremdeles ;P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 hva med å skaffe en brukt våtdrakt og så skjære den til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå