Gå til innhold

Trenger ny WoW guild (Twillight's Hammer)

Anbefalte innlegg

Altså, det har blitt ganske kjedelig å være i en guild med ca.5-6 medlemmer online gjennomsnittlig hver dag. Jeg ønsker derfor en guild som er hjelpsomme, hyggelige og har noen aktive medlemmer. Jeg spiller en lvl 39 Undead Rogue og trives med det og vil desverre ikke rerolle. Jeg har ikke spilt WoW på litt over en uke grunnet skadet skjermkort som skal nok være i boks om ca. 11 dager. Vanligvis spiller jeg mellom 3-5 timer hver dag. Guilden kan godt bestå av engelsk talende mennesker og. Noe mer jeg utelatet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke no Spesielt Bra guild i lvl 39 da.. Når du nermer deg lvl 49 kan du tenke på det... Du trenger ikke guild.. HVa skla du med guild i så lavt lvl? få all lvl 60 å hjelpe deg.? det er jeg så Lei av å se på..

Du blir ikke noe bedre hvis en lvl 60 hjelper deg

Lenke til kommentar

"Du trenger ikke no Spesielt Bra guild i lvl 39 da.. Når du nermer deg lvl 49 kan du tenke på det... Du trenger ikke guild.. HVa skla du med guild i så lavt lvl? få all lvl 60 å hjelpe deg.? det er jeg så Lei av å se på..

Du blir ikke noe bedre hvis en lvl 60 hjelper deg"

Har jeg sakt at jeg vil ha lvl 60's til å hjelpe meg? Nei jeg tror ikke det? Kanskje jeg ikke TRENGER en bra guild siden jeg er lav lvl men det er vel GØY å ha en guild med aktive medlemmer som er hyggelige mot hverandre og quester sammen? Les første post 1 gang til er du snill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...