And1Baller Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Altså, det har blitt ganske kjedelig å være i en guild med ca.5-6 medlemmer online gjennomsnittlig hver dag. Jeg ønsker derfor en guild som er hjelpsomme, hyggelige og har noen aktive medlemmer. Jeg spiller en lvl 39 Undead Rogue og trives med det og vil desverre ikke rerolle. Jeg har ikke spilt WoW på litt over en uke grunnet skadet skjermkort som skal nok være i boks om ca. 11 dager. Vanligvis spiller jeg mellom 3-5 timer hver dag. Guilden kan godt bestå av engelsk talende mennesker og. Noe mer jeg utelatet? Lenke til kommentar
Kiste Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Du trenger ikke no Spesielt Bra guild i lvl 39 da.. Når du nermer deg lvl 49 kan du tenke på det... Du trenger ikke guild.. HVa skla du med guild i så lavt lvl? få all lvl 60 å hjelpe deg.? det er jeg så Lei av å se på.. Du blir ikke noe bedre hvis en lvl 60 hjelper deg Lenke til kommentar
DrakirFrost Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Halla, Check out http://www.eldarguild.net vi er ca 50 60 medlemmer fra skandinavia. vet vi tremger noen fllere Warlocks søk du kan jo prøve å søke om joine oss. Proud Member Of Eldar People Stars Best Regards Drakir Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Halla, Check out http://www.eldarguild.net vi er ca 50 60 medlemmer fra skandinavia. vet vi tremger noen fllere Warlocks søk du kan jo prøve å søke om joine oss. Proud Member Of Eldar People Stars Best Regards Drakir 6304952[/snapback] *kremt* hvorfor skal man søke på et guild som trenger 60 warlocks, når man er 39 rogue? Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 "Du trenger ikke no Spesielt Bra guild i lvl 39 da.. Når du nermer deg lvl 49 kan du tenke på det... Du trenger ikke guild.. HVa skla du med guild i så lavt lvl? få all lvl 60 å hjelpe deg.? det er jeg så Lei av å se på.. Du blir ikke noe bedre hvis en lvl 60 hjelper deg" Har jeg sakt at jeg vil ha lvl 60's til å hjelpe meg? Nei jeg tror ikke det? Kanskje jeg ikke TRENGER en bra guild siden jeg er lav lvl men det er vel GØY å ha en guild med aktive medlemmer som er hyggelige mot hverandre og quester sammen? Les første post 1 gang til er du snill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå