Gå til innhold

The Punisher - Hvor skal jeg starte?

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Har akkurat kommet over filmen/spillet basert på Marvel-tegneserien The Punisher. Denne ser utrolig fet ut, og litt annerledes/mørkere en de andre "standard" superheltene.

Problemet mitt er; jeg aner ikke hvor jeg skal starte. Har lett litt rundt på play.com og Amazon, og funnet en hel haug med bøker. Noe er kalt "The Punisher MAX" mens noe er vanlig "The Punisher".

Har noen lest serien og kan hjelpe meg?

Fortell gjerne hva dere synes om serien også. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk skal du ha :)

Vet du forresten hva "The Punisher MAX" er? Den er delt inn i 5-6 volumer, og den er tilsynelatende det eneste Amazon selger, sett bort ifra småtteri som "Punisher vs. Bullseye" etc.

Edds

Lenke til kommentar
Vet du forresten hva "The Punisher MAX" er?

MAX is an imprint of Marvel Comics for adult audiences, launched in 2001 after Marvel broke with the Comics Code Authority and established its own rating system. MAX titles are unique among Marvel's current output in that they are free to feature explicit content.

...

In 2004, the series [The Punisher] was again relaunched as a "mature readers" title in Marvel's "MAX" imprint, which allows the series, still helmed by Garth Ennis, but with different artists to feature profanity, extreme violence, and sexuality.

----

Den er delt inn i 5-6 volumer, og den er tilsynelatende det eneste Amazon selger, sett bort ifra småtteri som "Punisher vs. Bullseye" etc.

Vel, The Punisher MAX er volum 5 og består av mange mindre historier (som igjen består av om lag fem numre hver). Du kan lese mer om de enkelte historiene her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...