Noxe Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei, jeg har søkt mye på php.net men finner ikke en direkte funksjon som flytter filer. Nei, vil ikke ha "Du kan jo bruke copy så unlink på filen).. men i dette tilfellet så funker dette ikke. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei, jeg har søkt mye på php.net men finner ikke en direkte funksjon som flytter filer. Nei, vil ikke ha "Du kan jo bruke copy så unlink på filen).. men i dette tilfellet så funker dette ikke. 6294771[/snapback] rename Lenke til kommentar
Noxe Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Hei, jeg har søkt mye på php.net men finner ikke en direkte funksjon som flytter filer. Nei, vil ikke ha "Du kan jo bruke copy så unlink på filen).. men i dette tilfellet så funker dette ikke. 6294771[/snapback] rename 6294890[/snapback] takk Du er en knupp Kan "move_uploaded_file" også brukes? For den klarte nemlig å laste opp en fil der, men jeg klarer ikke å få fjernet den. Nei, ikke noe gale med de kodene Men jeg lurer? Endret 12. juni 2006 av Noxe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå