lektroluv Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Heisann, jeg skal bytte ut noen komponenter i pc'en og vil kjøpe et nytt kabinett i samme slengen. Det som er "problemet" mitt er at jeg har en Cooler Master Hyper 48 cpu-kjøler og en Zahlman VF700-Cu gpu-kjøler som trenger plass. Noen som har tips til et pent/cleant kabinett i midi-klassen (som altså er støydempet) ? Jeg har sett litt på de støydempede Lian Li kabinettene, men er fryktelig usikker på om komponentene mine vil passe inn der La oss si at pris er ingen hindring, forslag? Lenke til kommentar
Ragal Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg har lik grafikk kjøler som deg, og har zalman CNPS9500 cpu kjøler inne i dette Lian Li kabinettet! Har fortsatt "relativt" god plass, dvs ingen ting koliderer eller er i nærheten av å kolidere med hverandre. Et veldig fint kabinett etter min mening, og lett å montere i. Jeg angrer ikke på det kjøpet! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg har lik grafikk kjøler som deg, og har zalman CNPS9500 cpu kjøler inne i dette Lian Li kabinettet! Har fortsatt "relativt" god plass, dvs ingen ting koliderer eller er i nærheten av å kolidere med hverandre. Et veldig fint kabinett etter min mening, og lett å montere i. Jeg angrer ikke på det kjøpet! 6294938[/snapback] samma kabinettet som jeg venter på Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg har lik grafikk kjøler som deg, og har zalman CNPS9500 cpu kjøler inne i dette Lian Li kabinettet! Har fortsatt "relativt" god plass, dvs ingen ting koliderer eller er i nærheten av å kolidere med hverandre. Et veldig fint kabinett etter min mening, og lett å montere i. Jeg angrer ikke på det kjøpet! 6294938[/snapback] Tror du det vil bli et problem å få plass til Hyper 48 vifta i den? Den er egentlig bare stor "oppover". Har sett på det kabinettet og det ser veldig fint ut, men det er Litt dumt å kjøpe det og så finne ut at vifta ikke passer Følger det med strømforskyning forresten? For det trenger jeg jo egentlig ikke.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 det er ikke med psu i det kabinettet som er linket ovenfor Lenke til kommentar
Ragal Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Tror du det vil bli et problem å få plass til Hyper 48 vifta i den? Den er egentlig bare stor "oppover". Min Zalman kjøler hadde ikke problemer med dette kabinettet, så jeg skulle ikke tro at det vi bli problemer for deg heller. Ikke mhp. kabinettet ihvertfall. Hva jeg var mer bekymret for, og grunnen til at jeg valgte den jeg valgte, var nettop at den er stor "oppover" og ikke "utover", slik at den kunne komme i konflikt med andre ting på hk (feks minne..) Og som anki91 sa, så følger det ikke med psu til kabinettet. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Jeg har kommet fram til at jeg kjøper meg et Lian Li PC6070BSCAND kabinett og tenkte å kjøpe det hos netshop, men jeg er litt usikker på hva som egentlig følger med.. Hos Microplex står det "De tre 80mm viftene er byttet ut med 2 stk. støysvake 120mm MIST vifter", som jeg tolker i den retning at det faktisk følger med(?). Mens på sidene til Netshop står det "plass til 120mm vifte i front og bak plate". Såvidt jeg vet så eier Netshop Microplex, men jeg får litt mixed signals fordet. Noen som vet om disse 120mm viftene faktisk følger med kabinettet fra Netshop? Endret 19. juni 2006 av lektroluv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå