Panic Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Enig, den verste sangen fra Ravi jeg har hørt. Ikke at de forrige var noe bra! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Enig, den verste sangen fra Ravi jeg har hørt. Ikke at de forrige var noe bra! 6354328[/snapback] Og det sier faen meg sitt Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Personelig synest jeg orginalen som ravi har laget sin egen versjon av er bra, veldig synd at de har valgt å endre på denne med "ravi-språket" ødelgger mye av selve sangen.. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hittils er det vel Gnarls Barkley - Crazy som har tatt forspranget? Men sommeren er ennå ung Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Mr. Barkley har et veldig bra forsprang ja. men jeg har en følelse at han kommer til og bli tatt igjen av Ravi nok en gang. Ravi er og blir den store landeplagen *sukk* Endret 22. juni 2006 av Foxyboy Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hittils er det vel Gnarls Barkley - Crazy som har tatt forspranget?Men sommeren er ennå ung 6358703[/snapback] Nesten si meg enig,den ruller tritt og ofte på Kanal 24 i min hverdag. Jim Stärk sin nye låt er jo også å høre mye om dagen Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Mr. Barkley har et veldig bra forsprang ja. men jeg har en følelse at han kommer til og bli tatt igjen av Ravi nok en gang. Ravi er og blir den store landeplagen *sukk* 6358713[/snapback] De, takk. Er en gruppe med to personer Jeg skjønner ikke helt denne greia med Ravi. Jeg har ikke hørt noen av de to låtene hans som "alle" visstnok har hørt. Bor jeg i en hule, eller flopper Ravi hardt? Mitt håp går til Gnarls Barkley. Synes Crazy er en låt det ligger mye "sommer" i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå