Gå til innhold

Årets Sommerhit 2006!

Panic

Anbefalte innlegg

Synes Boys, Boys, Boys er helt ok jeg, herlig nostalgisk.  :blush:

6298259[/snapback]

Synes ikke jeg! :thumbdown: Og det blir bare verre når det er Aylar som synger.

Nei da håper jeg faktisk Paris Hilton's "stars are blind" heller blir en sommerhit :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes Boys, Boys, Boys er helt ok jeg, herlig nostalgisk.  :blush:

6298259[/snapback]

Synes ikke jeg! :thumbdown: Og det blir bare verre når det er Aylar som synger.

Nei da håper jeg faktisk Paris Hilton's "stars are blind" heller blir en sommerhit :tease:

6299553[/snapback]

Tror dere er i feil tråd jeg gutter. de skal vel i verdens værste sanger tråden :p

Lenke til kommentar
Blæh, Aylar kan jo ikke være en artist.. Hun er en modell. Hva blir det neste? Bush blir en rapper?

6298914[/snapback]

Har du ikke hørt Bush's rap sang hvor han skriker "Wanted, dead or alive!" til en fet rap-beat?

6299090[/snapback]

Er det ikke en kar i NRK som har satt sammen Bush og en rapbeat? Noen som har link til den forresten?

6299168[/snapback]

Kan det være denne du tenker på? Linkene til selve låtene er nå lagt døde, men jeg har tilgang til de herfra - og det er ganske riktig tidligere kollega Vidar Brennodden som er mannen bak. Dere som måtte være interessert: Gi meg en e-postadresse på PM, så sender jeg miksen på mail. :)

OnT: Har også troen på "Neste Såmr" som årets norskspråklige sommerhit. Skjønt; det hadde vært artig med et nytt ØstBye & Rønning-prosjekt i samme gate som "Bønder i Kamp"s "Totengangstermotherfucker" fra 2003. :D

Lenke til kommentar

Satser på gammel norsk musikk i sommer:

Trang Fødsel - Fredag

Postgirobygget - En Solskinnsdag

De Lillos - Neste Sommer

Og en remake av Fredrikstad-hitten Sommer i Fredrikstad :)

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Sommer i Fredrikstad

Når lemmæne faller på Flora og stolær og bord settes frem, når finger'n kan stikkes i jorda og trekkfuglæne kommer hjem. Da ligger du snart utpå Søster og fiskær og gjør som du løstær. Takk kjære Trægde for høytrykk i kø, borte er kulde og holke og snø. Sommer'n er herlig i Fredrikstad, når du bare kan tælle og vele omkring, du føler deg oppstemt og sjeleglad - som en skreddersydd scoring fra en FFK-ving. Å sludre en samtale på byens torv, ta båten til Strømstad og der keka korv. Ja, da har du det bra - og det skal du ha i Fredrikstad.

Å sitte på brygga med reker og tenke på sletts ingenting. Det krittæs opp paradis-streker og småjentene slår på ring. Ved Tollboden sparkær no'n guttær, og vinter'n er best når han sluttær. Kjenn at det dufter av nystekt makrell - deilig i korterma til sent på kveld. Sommer'n er herlig i Fredrikstad, når du bare kan tælle og vele omkring, du føler deg oppstemt og sjeleglad - om det kommer en særping det gjør ingenting. Du treffer en kjenning og slår av en prat - du ligger på svaberget brunstekt og lat. Ja, da har du det bra - og det skal du ha i Fredrikstad.

I Gågata surrær det stemmær og du er en røst iblant dem. Se jordbæra kostær en femmer - kjøp fløte og ta med deg hjem. Det døsas på benkær i parken og kjærlighet rissæs i barken. Ikke no' sted er det finære nå - kom og se sjøl det er lett å forstå: At sommer'n er herlig i Fredrikstad, når du bare kan tælle og vele omkring. Du føler deg oppstemt og sjeleglad, og en skydott for sola det gjør ingenting. Spis middag i friluft og smak nypotet. Kjøl ned no' kaldt når en dag blir for het. Ja, da har du det bra og det skal du ha i Fredrikstad. Ja, det skal du ha i Fredrikstad.

Lenke til kommentar

Tipper Aylar sin Boys, boys, boys kommer til å bli spilt mye på radioen i sommer.

Blir Ravi spilt mye kommer jeg til å fortrenger sangen med en gang den er ferdig(da viss jeg ikke når tak i av-knappen)

Gnarls Barkley er jo godt i gang, og den sangen blir vel å høre en god del ganger fremover. Hørte foresten Paris Hilton ønsket å synge den og ha på sitt eget album(yay)

Nelly Furtado-maneater, blir vel å høre en del...

På dansegulvet regner jeg med at folk vil bli plaget av r&b låter som Jennifer Lopez feat LL Cool J med control myself, eller Kelis - I'm Bossy.

For min del blir det nok Benassi Bros feat Dhany - every single day og Pink - who knew som blir sommerlåtene mine. Aldri vært fan av Pink, men denne gangen slo hun an!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...