Panic Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Synes Boys, Boys, Boys er helt ok jeg, herlig nostalgisk. 6298259[/snapback] Synes ikke jeg! Og det blir bare verre når det er Aylar som synger. Nei da håper jeg faktisk Paris Hilton's "stars are blind" heller blir en sommerhit Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Aylar har jo også laget Neste sommer. Teknoremix :!: Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Synes Boys, Boys, Boys er helt ok jeg, herlig nostalgisk. 6298259[/snapback] Synes ikke jeg! Og det blir bare verre når det er Aylar som synger. Nei da håper jeg faktisk Paris Hilton's "stars are blind" heller blir en sommerhit 6299553[/snapback] Tror dere er i feil tråd jeg gutter. de skal vel i verdens værste sanger tråden Lenke til kommentar
merkur Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Blir sikkert Ravi feat. Lars Lillo Stenberg - Neste Såmr Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Enig! Årets sommerhit blir nok: Ravi feat. Lars Lillo Stenberg - Neste såmr Bare vent å se... Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Vet noen når den kommer ut? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Har hørt neste såmr.. og den er kjedelig.. Er egentlig bare neste såmr refrenget med ravirap.. no ala tsjerjåu.. uten løv.. KJEDELIG Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 I vennegjengen min er det i hvert fall Steppenwolf - Magic Carpet Ride. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Neste Såmr suger. Eneste delen som er bra er hvor de lilos trer til og synger. Ravi kan henge seg, no one cares. Tror egentlig ikke den ordentlige sommerhiten 2006™ har kommet enda. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Plutselig dukker gangsterne fra Toten opp igjen og redder sommeren. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Blæh, Aylar kan jo ikke være en artist.. Hun er en modell. Hva blir det neste? Bush blir en rapper?6298914[/snapback] Har du ikke hørt Bush's rap sang hvor han skriker "Wanted, dead or alive!" til en fet rap-beat?6299090[/snapback] Er det ikke en kar i NRK som har satt sammen Bush og en rapbeat? Noen som har link til den forresten?6299168[/snapback] Kan det være denne du tenker på? Linkene til selve låtene er nå lagt døde, men jeg har tilgang til de herfra - og det er ganske riktig tidligere kollega Vidar Brennodden som er mannen bak. Dere som måtte være interessert: Gi meg en e-postadresse på PM, så sender jeg miksen på mail. OnT: Har også troen på "Neste Såmr" som årets norskspråklige sommerhit. Skjønt; det hadde vært artig med et nytt ØstBye & Rønning-prosjekt i samme gate som "Bønder i Kamp"s "Totengangstermotherfucker" fra 2003. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Plutselig dukker gangsterne fra Toten opp igjen og redder sommeren. 6306003[/snapback] Det håper jeg da virkelig, den tideligere var veldig bra Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Satser på gammel norsk musikk i sommer: Trang Fødsel - Fredag Postgirobygget - En Solskinnsdag De Lillos - Neste Sommer Og en remake av Fredrikstad-hitten Sommer i Fredrikstad Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Sommer i Fredrikstad Når lemmæne faller på Flora og stolær og bord settes frem, når finger'n kan stikkes i jorda og trekkfuglæne kommer hjem. Da ligger du snart utpå Søster og fiskær og gjør som du løstær. Takk kjære Trægde for høytrykk i kø, borte er kulde og holke og snø. Sommer'n er herlig i Fredrikstad, når du bare kan tælle og vele omkring, du føler deg oppstemt og sjeleglad - som en skreddersydd scoring fra en FFK-ving. Å sludre en samtale på byens torv, ta båten til Strømstad og der keka korv. Ja, da har du det bra - og det skal du ha i Fredrikstad. Å sitte på brygga med reker og tenke på sletts ingenting. Det krittæs opp paradis-streker og småjentene slår på ring. Ved Tollboden sparkær no'n guttær, og vinter'n er best når han sluttær. Kjenn at det dufter av nystekt makrell - deilig i korterma til sent på kveld. Sommer'n er herlig i Fredrikstad, når du bare kan tælle og vele omkring, du føler deg oppstemt og sjeleglad - om det kommer en særping det gjør ingenting. Du treffer en kjenning og slår av en prat - du ligger på svaberget brunstekt og lat. Ja, da har du det bra - og det skal du ha i Fredrikstad. I Gågata surrær det stemmær og du er en røst iblant dem. Se jordbæra kostær en femmer - kjøp fløte og ta med deg hjem. Det døsas på benkær i parken og kjærlighet rissæs i barken. Ikke no' sted er det finære nå - kom og se sjøl det er lett å forstå: At sommer'n er herlig i Fredrikstad, når du bare kan tælle og vele omkring. Du føler deg oppstemt og sjeleglad, og en skydott for sola det gjør ingenting. Spis middag i friluft og smak nypotet. Kjøl ned no' kaldt når en dag blir for het. Ja, da har du det bra og det skal du ha i Fredrikstad. Ja, det skal du ha i Fredrikstad. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hmm, hørte neste såmr nå. Var ikke så sykt bra sang i det hele tatt, helt grei egentlig. Men orginalen var mye bedere. Så jeg håper noen kommer med noe bedere en dette. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Ravi har aldri bra låter, du bare får dem spikra inn mot fri vilje. så blir dem der. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Basshunter - Boten Anna ELLER Gnarls Barkley - Crazy ELLER Shakira - Hips dont lie Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Tipper Aylar sin Boys, boys, boys kommer til å bli spilt mye på radioen i sommer. Blir Ravi spilt mye kommer jeg til å fortrenger sangen med en gang den er ferdig(da viss jeg ikke når tak i av-knappen) Gnarls Barkley er jo godt i gang, og den sangen blir vel å høre en god del ganger fremover. Hørte foresten Paris Hilton ønsket å synge den og ha på sitt eget album(yay) Nelly Furtado-maneater, blir vel å høre en del... På dansegulvet regner jeg med at folk vil bli plaget av r&b låter som Jennifer Lopez feat LL Cool J med control myself, eller Kelis - I'm Bossy. For min del blir det nok Benassi Bros feat Dhany - every single day og Pink - who knew som blir sommerlåtene mine. Aldri vært fan av Pink, men denne gangen slo hun an! Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Ravi kommer med en ny låt som heter neste sommer der han bruker refrenget til de lillos, kanskje den funker. 6297020[/snapback] hørte den på jobb i dag, makan til makverk! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Blir sikkert Ravi feat. Lars Lillo Stenberg - Neste Såmr 6299932[/snapback] Haha så elendig den var. Nesten som eg foretrekker Åss to i osjlo elle ka faen den heiter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå