Gå til innhold

Årets Sommerhit 2006!

Panic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ravi kommer med en ny låt som heter neste sommer der han bruker refrenget til de lillos, kanskje den funker.

6297020[/snapback]

Rettelse, han har kommet med "Neste såmr", men jeg har enda ikke fått hørt den noe sted. Er spent på om det er noe bra :)

Lenke til kommentar

Garantert at Ravi sin sang blir sommerhit da, han lager sånn typisk musikk som alle radio stasjoner spiller av, å dermed blir folket hekta på den, også sånn går det.

Skulle fanken meg vært Iron Maiden sin "Afraid To Shoot Strangers" i live versjon som skulle blitt sommerlåt, tru den hadde dundra igang overalt :D

Lenke til kommentar
Død over Ravi!

Selv håper jeg det blir en fet låt fra nye Ice Cube albumet, hadde vært digg med no skikkelig old school Cube beats å bounce til denna sommer'n

6297933[/snapback]

Agreed, men det skjer vel ikke akkurat ofte at noe slikt blir en sommerlåt :hmm:

6297952[/snapback]

Skjedde jo back in the 90's, men du har rett i at det er vanskeligere i år.

Jeg boikotter vanligvis radio'n på sommer'n, nettopp pga plagsomme kjipe sommerhits...

Lenke til kommentar
Blæh, Aylar kan jo ikke være en artist.. Hun er en modell. Hva blir det neste? Bush blir en rapper?

6298914[/snapback]

Har du ikke hørt Bush's rap sang hvor han skriker "Wanted, dead or alive!" til en fet rap-beat?

Lenke til kommentar
Blæh, Aylar kan jo ikke være en artist.. Hun er en modell. Hva blir det neste? Bush blir en rapper?

6298914[/snapback]

Har du ikke hørt Bush's rap sang hvor han skriker "Wanted, dead or alive!" til en fet rap-beat?

6299090[/snapback]

Er det ikke en kar i NRK som har satt sammen Bush og en rapbeat? Noen som har link til den forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...