Singh tha king Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Moren min og søsteren min trenger nå en mobil, og plutselig ser jeg at telehuset har lagertilbud på disse telefonenen: Alle eråst til telenor i 12 månd. SE K600i: 999,- SE W550i: 1499,- Samsung D600: 999,- Samsung x700: 999,- Problemet er at de ikke kommer til å bruke telenor, men derimot tele2. what to do? unlock.no? Må man sende inn telefonen? Hvis ja, så blir det uaktuelt. Forslag: Søstren min: D600 (mest mulig funksjoner?) Moren min: SE K600 Skal lese noen tester av de mobilen nå. Hvis noen orker å nevne ulempene med disse to telefonen hadde det vært fint. spesielt lydkvaliteten og batteriet. Takk Lenke til kommentar
dioX Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Problemet er at de ikke kommer til å bruke telenor, men derimot tele2. what to do? unlock.no? Må man sende inn telefonen? Hvis ja, så blir det uaktuelt. 6294466[/snapback] du må bare oppgi IMEI nr. så du trenger ikke sende den inn. Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Moren min og søsteren min trenger nå en mobil, og plutselig ser jeg at telehuset har lagertilbud på disse telefonenen:Alle eråst til telenor i 12 månd. SE K600i: 999,- SE W550i: 1499,- Samsung D600: 999,- Samsung x700: 999,- Problemet er at de ikke kommer til å bruke telenor, men derimot tele2. what to do? unlock.no? Må man sende inn telefonen? Hvis ja, så blir det uaktuelt. Forslag: Søstren min: D600 (mest mulig funksjoner?) Moren min: SE K600 Skal lese noen tester av de mobilen nå. Hvis noen orker å nevne ulempene med disse to telefonen hadde det vært fint. spesielt lydkvaliteten og batteriet. Takk 6294466[/snapback] Ser ut som de er utsolgte for D600, og jeg finner heller ikke de andre telefonene i nettbutikken... Lenke til kommentar
m3 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) dioX skrev: "du må bare oppgi IMEI nr. så du trenger ikke sende den inn." Dette gjelder ikke alle mobiiler noen må du sende inn - og det ser ut som de mobilene du nevner her må sendes inn. Hvis du går til unlock.no og velger fra (rulle)menyen på venstre side så ser du om du trenger å sende inn mobilen din eller ikke. Så vidt jeg har skjønt så tror jeg det er slik at det er bare Nokia (GSM) telefoner som du kan låse opp online ved å angi imei - se (rulle)meny på høyre side. Nå vet jeg ikke om moren og søstra di har binidingstid på tele2 eller om de rett og slett foretrekker det menTalkmore har kampanje på opplåsning av mobilertelefoner. Ta en titt på deres side, de låser opp telefonen for deg gratis hvis du blir talkmore kunde. Prisene deres er følgende: Talkmore til talkmore: 0,29 kr pr min Alle andre samtaler: 0,79 kr pr min Månedavgift: 0,- Endret 12. juni 2006 av m3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå