Gå til innhold

Forslag til portalsystem for intern bruk?

Gjest Slettet+432

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+432

Hei...

Jeg er på jakt etter et lite, enkelt og greit portalsystem som man ikke trenger å gjøre så mye med for å få det til å funke (altså kan vi utelukke mambo, joomla, og phpnuke(full av dritt)) Det må gå an å kreve innlogging for å få se sidene, og jeg må kunne opprette nye "sider" med hvilken info og bilder og sånt jeg vil ha.

Det er nødt til å være skrevet i PHP, og kjøre på en mySQL database.

Noen som har noen gode forslag? Sleng gjerne på et fett design også, om dere vet noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I kategorien "Web-design, HTML og CSS" får du helt garantert gode svar :)

6295231[/snapback]

Off Topic: Ville nå heller påstå at dette passer bedre under PHP forumet!

On Topic: Hmmm, de ferdiglagde CMS'ene du nevte er vel de mest kjente og beste? ellers så er det jo alltid best å lage et selv! jeg har selv laget et eget CMS med mange forskjellige funksjoner som kan brukes! Du kan få kjøpe det hvis du vil! :cool: hehe!

Lenke til kommentar
Dette er vell litt off topic , men hva er et portalsystem?

6308619[/snapback]

Et portalsystem er et system som man bruker for å styre en internettside.

Kan vere et system for å legge til og redigere enkelte sider, for å legge til nyheter på siden o.l.

Lenke til kommentar

Om du skal ha noe basert på kombinasjonen php og mysql, tror jeg også du må finne deg i det faktum at du kanskje må bruke litt tid på å sette det opp. Det går riktignok fort, men ingen slike systemer vil konfigurere seg helt selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Om du skal ha noe basert på kombinasjonen php og mysql, tror jeg også du må finne deg i det faktum at du kanskje må bruke litt tid på å sette det opp. Det går riktignok fort, men ingen slike systemer vil konfigurere seg helt selv.

6311405[/snapback]

Vet da det, har skriptet php og mysql en gang i tiden selv, jeg mente ikke sånn ekstremt sånn som joomla... hater det! Men fant et fint et; e107

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...