Gjest Slettet+432 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei... Jeg er på jakt etter et lite, enkelt og greit portalsystem som man ikke trenger å gjøre så mye med for å få det til å funke (altså kan vi utelukke mambo, joomla, og phpnuke(full av dritt)) Det må gå an å kreve innlogging for å få se sidene, og jeg må kunne opprette nye "sider" med hvilken info og bilder og sånt jeg vil ha. Det er nødt til å være skrevet i PHP, og kjøre på en mySQL database. Noen som har noen gode forslag? Sleng gjerne på et fett design også, om dere vet noe. Lenke til kommentar
salah Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 I kategorien "Web-design, HTML og CSS" får du helt garantert gode svar Lenke til kommentar
Peter Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 http://www.joomla.org/ skal være ganske bra, tror jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 http://www.joomla.org/ skal være ganske bra, tror jeg 6295836[/snapback] Hehehe, leste du i det hele tatt innlegget mitt? Lenke til kommentar
Peter Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 http://www.joomla.org/ skal være ganske bra, tror jeg 6295836[/snapback] Hehehe, leste du i det hele tatt innlegget mitt? 6295866[/snapback] err, ikke så nøye. Da har jeg dessverre ikke noe bra forslag. Holder på å lage mitt eget, men er så langt ifra ferdig at det ikke er brukandes ennå. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Du finner sikkert noe som tilfredstiller dine behov her Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 I kategorien "Web-design, HTML og CSS" får du helt garantert gode svar 6295231[/snapback] Off Topic: Ville nå heller påstå at dette passer bedre under PHP forumet! On Topic: Hmmm, de ferdiglagde CMS'ene du nevte er vel de mest kjente og beste? ellers så er det jo alltid best å lage et selv! jeg har selv laget et eget CMS med mange forskjellige funksjoner som kan brukes! Du kan få kjøpe det hvis du vil! hehe! Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Dette er vell litt off topic , men hva er et portalsystem? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Dette er vell litt off topic , men hva er et portalsystem? 6308619[/snapback] Et portalsystem er et system som man bruker for å styre en internettside. Kan vere et system for å legge til og redigere enkelte sider, for å legge til nyheter på siden o.l. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Om du skal ha noe basert på kombinasjonen php og mysql, tror jeg også du må finne deg i det faktum at du kanskje må bruke litt tid på å sette det opp. Det går riktignok fort, men ingen slike systemer vil konfigurere seg helt selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Om du skal ha noe basert på kombinasjonen php og mysql, tror jeg også du må finne deg i det faktum at du kanskje må bruke litt tid på å sette det opp. Det går riktignok fort, men ingen slike systemer vil konfigurere seg helt selv. 6311405[/snapback] Vet da det, har skriptet php og mysql en gang i tiden selv, jeg mente ikke sånn ekstremt sånn som joomla... hater det! Men fant et fint et; e107 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå