Registrert Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Så denne filmen for et par dager siden, og den var ganske morsom Men jeg syntes det er skammelig få som har sett den? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Såg den på kino for eit par månader sidan og synest den var veldig bra, spesiell måte å regissere ein film på. Endret 12. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Likte den veldig mye selv. Men er enig i at jeg har hørt forbausende lite om den i etterkant til å være en så stilig film. Anbefaler den uansett til alle som vurderer å se den Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Så den for noen måneder siden selv ja. Bra film, absolutt. Enig, har ikke hørt noe særlig om den i etterkant. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Kjedelig at en slik knallfilm blir oversett av folk flest, mens Lucky Number Slevin blir mer populær. Personlig synes jeg filmen var herlig; original og sjarmerende. Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Absolutt en kul film, med kule roller. Shane Black imponerer og leverer som vanlig Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Oversett vil jeg kanskje ikke si, det var en virkelig god film men ikke en type film som kan skape overskrifter og hype som f.eks matrix gjorde. Veldig mange som har fått den med seg virker det som og. DVD-omtale på kulturo og den var ukens anbefalte dvd-film. Så vi har i alle fall ikke oversett den Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Nei det var her jeg fant den også, flott dette kulturo prosjektet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Absolutt god film. Den er bare ikke så altfor godt promotert. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Absolutt god film. Den er bare ikke så altfor godt promotert. 6314181[/snapback] Og da blir den oversett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå