Gå til innhold

Bugrun 2006 - Masse bilder!

jlw

Anbefalte innlegg

Hej!

Varje år äger Bugrun rum. Det är en bilutställning med strippkörning, tävlingar med mera endast för VW bilar. Varit på utställningen i tre år. Alltid lika spännande, och alltid fint väder med lättklädda piker! varje år har jag även bränt upp min NESE på grunt av solen. Mera info på Bugrun.com

Anänt mig av en Nikon D200 med Nikon 18-70mm DX objektivet och mitt favorit objektiv Nikon 70-200mm 2.8 VR.

En lykta:

_DSC0027.jpg

Samma bil som ovan:

Två stycken bubblor:

_DSC0032.jpg

_DSC0031.jpg

En motorhuv på en VW:

_DSC0033.jpg

Två stycken VW bussar:

_DSC0043.jpg

Måste ju bara posta en bild på Miss bugrun. Kjempe söt pike! :D

_DSC0052.jpg

Gillar färgerna i bubblan i bakgrunden och på mannens jacka:

_DSC0075.jpg

Tre stycken bubblor:

_DSC0078.jpg

De sålde korv där också. Mums!

_DSC0093.jpg

En nyare bubbla:

_DSC0138.jpg

En gutt som kollar in i en VW cab:

_DSC0146.jpg

Och tillslut, ett vindkraftverk. Som stog utanför utställningsområdet.

_DSC0166.jpg

Kommer säkert få en massa arga meddelanden ifrån personer som tycker man bara ska posta en bild och få kritik för. Önskar mest och visa upp mina bilder, och tar kritik på bilderna, bildserien. Ni borde skaffa ett forum där man kan posta sina bilder man bara vill visa upp!¨

EDIT:

Samt borde webbdesignen fixa så att man använder skärmens bredd på ett effektivare vis så man kan posta bilder som är 800x600px utan att behöva scrolla i sidled. :-)

Endret av jlw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høy kvalitet på bildene (kombinasjonen gode filer fra kamera og god etterbehandling altså)

Noen motiv er mer interessante enn andre. Likte 3 bubblor og korvkö :)

Jeg har sansen for bilder som dette hvor man går rundt med telezoom og plukker detaljer, gjerne motiv som man må se to ganger på før man gjennkjenner hva det er, i stedet for 'kjedelige' (ikke nødvendigvis da) oversiktsbilder.

Lenke til kommentar
tack för eran kritik. :)

6309582[/snapback]

Bare hyggelig. Forsøk imidlertid å begrense deg både mht antall bilder, og ikke minst størrelse på bildene, neste gang. Vedlegg er greiest for alle, for da kan man hurtig evaluere om det er noe man ønsker å kikke nærmere på. Mange gidder ikke å vente på at alle bildene skal lastes ned, og størrelsen på bildene kan skape problemer for de med mindre skjerm enn 19".

Edit: Selv om jeg er stor fan av bobler, og spesielt Transporter gammel type, så er nok korvboden det beste bildet.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...