Gå til innhold

Siste sjekk før bestilling, AM2-PC

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal bestille ny PC i løpet av uka, og det ville vært flott hvis noen kunne ha sett over mitt oppsettet før jeg bestiller. Har fått hjelp tidligere og oppsettet er stort sett satt opp på bakgrunn av det. Forslag til forbedringer/forandringer tas imot med glede, siden jeg ikke er innehaver av de største kunnskapene om data.

Kabinett

Hovedkort

Prosessor

Minne

Harddisk(er) (2 stk)

Skjermkort

DVD

PSU

Høytalere

Skjerm

Mus

Tastatur

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fin data.

Men 16 ms som dei nevner her. Alt for mykje, eg har 8 ms på min 17", merker det ikkje mykje, men det er der! Skal du spele bør 8 ms være ein minsteprioritet, vist ikkje 2 !

6294795[/snapback]

:roll: For alt vi vet, kan din "8 ms" være tregere.

Men jeg ville heller satse på NEC 20WGX2.

Hovedkortet er i overkant dyrt. Du klarer deg sikkert med NForce 570. Det er ingen forskjell i ytelse.

Og hvis du likevel skal bestille fra Microplex, kjøp Mist 500W. Den skal være stillere og ellers minst like bra.

Eller hvis du ikke har noen planer om SLI, så er denne mer enn kraftig nok og litt til:

Fortron-Source 400W

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar

Ok, takk for alle svar. Jeg skal vurdere valg av skjerm. Har hørt mye bra om forgjengeren til 2007WFP, så jeg tenkte nevnte skjerm også var brukbar...Er det flere erfaringer med NEC 20WGX2? Den ble skamrost av DINSIDE, men imponerte ikke så mye på Hardwares test. Hva med Dell 2007WFP?

Endret av kvilten
Lenke til kommentar

http://www.behardware.com/articles/619-9/u...-6-8-16-ms.html

http://www.behardware.com/articles/619-6/u...-6-8-16-ms.html

With the 20WGX², NEC remains the only one to have a really fast 20 inch monitor. Its rendering is comparable to 2, 3 and 4 ms TN monitors.
Also, the Dell could be highly recommended. It is fast, has very good ergonomics, exemplary finishing touches, and very accurate color quality from the start. So, what’s the problem? There is the inconsistency in the choice of panels. It is disturbing to know that Dell changes components and liquid crystal technology without informing the customer. Yes, we tested a very good monitor here, but there is no guarantee that you will buy the same one in the future.
Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...