PC^2020 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Første kjøretime i morra.. Bør jeg gjøre noe spessielt? Tips..? Vil gjerne ha så få kjøretimer som mulig, har øvelseskjørt ganske mye. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hør på kjørelærern din.. Det viktigste er vel å ha oversikt over regler, og hvordan disse fungerer i praksis, god kontroll over bilen, og en evne til å tyde trafikken fremover. Bruk sidespeil og midtspeilet hvert 5.sekund omtrent, og la øynene dine bevege seg over trafikkbildet, og ikke bare rett foran deg. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Husk å bruke blinklys, og bruk dem rett! I Stavanger-området blinker folk til venstre når de skal til høyre (ut av rundkjøring), vær så snill, ikke gjør det! Endret 13. juni 2006 av Mr Burns Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 hmm, ja det gikk fint.. Eneste han kommenterte var at jeg godt kunne starte å bremse opp litt før.. Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 hmm, ja det gikk fint.. Eneste han kommenterte var at jeg godt kunne starte å bremse opp litt før.. 6306953[/snapback] Bra, lykke til! Pugg teori før du kjører, ha oversikt. Det kan være lurt å kjøre jevnlig med foreldre også, gjerne etter hvert på steder du ikke kjenner så godt. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Jepp, jeg hadde såkalt "advansert kjøring", og jeg takla jo det greit.. Det var jo by, tettsteder, motorvei.. alt! Men, jeg kommer nok til å kjøre litt med foreldre i byen, iogmed at jeg ikke har kjørt så mye der. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Bruk vett, ligg bredt !! :!: Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå