hv87 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg vurderer ny telefon, har SE K700i nå, men den er utslitt nå. Har sett litt på BenQ-Siemens sine nye og på Nokia 6233, men er litt usikker. Sony Ericsson er uaktuelt, da jeg ikke har behov for noen fancy mp3spiller eller et dødsbra kamera, og k700i bare varte i ett år. Funksjoner: -Kalender: Ja, en enkel en -GPRS: Ja -EDGE: Kanskje -Email klient:Ikke viktig Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Klapp eller skyve er fint, men ikke avgjørende) -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm. Forholdsvis god (Har k700i nå, liker den skjermen) -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 1500 og 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: nei Diverse: -Merke: Benq-siemens eller nokia. -Kamera: Ja -Videokamera: ikke viktig -Symbian: Nei -Infrarød port:nei -Blåtann (Bluetooth): Ja. -Internminne: Ingen spesielle krav -Minnekort?:Ja -MP3: Ja, men ikke så veldig proff -Radio:ikke viktig -UMTS: Kanskje -Triband: Ja -wLAN: Nei - Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? skriver sms og ringer, og tar bilder til mmsbruk. derfor er ikke kamerakvalitet så veldig viktig. Designen er viktig, vil ikke ha en klumpete telefon. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Du burde skjekke ut: *HP *i-mate *PalmOne *Qtek Qtek er den jeg ville kjøpt, de er velsig gode og bruke, pluss at du kan få en PDA mobil i vanlig mobil størelse Lykke Til Lenke til kommentar
hv87 Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg føler kanskje det blir for fancy for meg... Jeg har ikke noe behov for 1000 funksjoner jeg aldri kommer til å bruke, og som koster mye ekstra... Lenke til kommentar
epon Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hva med BenQ Siemens EL71? Den er en elegant skyvetelefon som ikke er altfor stor. Den har MiniSD minneport som har støtte opp til 2Gb. Et godt kamera på 1,3 MP. Mp3 spiller og batterikapasiten er på 300 timer stand by. Og det beste av alt, den koster 2500-3000 kroner Lenke til kommentar
hv87 Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 jeg vurderer EL71, men jeg finner svært lite info om den på nettet om hvordan den er i bruk. noen som har prøvd den? Lenke til kommentar
epon Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Sjekk denne linken, mange som har skrevet både positivt og negativt om telefonen,. http://www.gsmarena.com/benq_siemens_el71-reviews-1499.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå