monkeyboogie Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Hei. Noen som har hørt den aller nyeste Keane plata? har hørt den skal være ufattelig bra, har bestilt den så gleder meg virkelig til å høre den. EDIT: Har fått hørt cd'en nå Endret 12. juni 2006 av monkeyboogie Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hvis de forsatt bare er Coldplay med piano istedet for gitar så vil antar jeg at de forsatt er et eneste stort gjesp. Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Forferdelig kjipt band. Kos deg. Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Vær sin smak sånn sett, Coldplay og Keane er musikk som er veldig komfertabel Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Har ikke hørt den, men hvis den er i nærheten av den forrige gleder jeg meg stort. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Enig med Rikky. Album 1 var konge. Keane banker coldplay som faen da. liker ikke coldplay, men liker keane.. Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg har fått hørt cd'en av en venn nå, å herregud for ett mesterverk av en plate Lenke til kommentar
Panic Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Virker som de har endra musikkstilen litt ifra det forrige albumet viss en ser på sing "Is it any wonder?" Det lover bra! Endret 12. juni 2006 av Mobilfriken Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Enig med Rikky. Album 1 var konge. Keane banker coldplay som faen da. liker ikke coldplay, men liker keane.. 6294113[/snapback] Keane banker da ikke Coldplay? A Rush of Blood to the Head er faktisk et glimrende album, noe Keane aldri kommer til å overgå. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg likte det nye albumet godt jeg Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hater generelt sånn søt pop/rock men førsteplata til Keane var faktisk litt ok. Coldplay har bare tapt seg. Parachutes > alt annet som dem har gitt ut foreløpig. Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Det første albumet til Coldplay var Bra. Det andre ok. Og det siste albumet X&Y elendig (med unnstak av en eller to sanger). Keane er ikke i nærheten spør du meg om du sammenligner med de to første til Coldplay. Men sammenligner du med det nyeste kan jeg strekke med til å si at det er nesten like dårlig Lenke til kommentar
Hwar Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 1. albumet til Keane var bra, men dette (nye) ble slaktet av Dagbladet...Coldplay er bedre enn Keane, face it Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg likte IKKE det nye albumet. Det ble for platt. Eller rettere sagt, de vil så mye at alt annet går til helvette. Coldplay derimot, holder seg fortsatt i godformen.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Har ikke hørt hele albumet, men har hørt et par sanger, og syns de var drepende kjedelige! Endret 14. juni 2006 av qweac Lenke til kommentar
dvd-jan Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 !. Den nye platen er bra, men (ennå) ikke så bra som den første. Fortsatt ganske ujevn, men har noen gullkorn. Keane er mestere i å fange opp det bittersøte, lett melankolske uttrykket. !!. Hva i h****** er vitsen med å sette Keane og Coldplay opp mot hverandre? Blir lei av denne enten-eller/svart-hvitt tankegangen her på forumet. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg likte IKKE det nye albumet. Det ble for platt. Eller rettere sagt, de vil så mye at alt annet går til helvette.Coldplay derimot, holder seg fortsatt i godformen.. 6310588[/snapback] I soo agree! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå