Fjøslukt Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hei.. Har et ASUS A7V133-VM kovedkort.. Har lenge kjørt med en AMD Thunderbird prosessor. I går fikk jeg en XP 1800+ prosessor, men den virker ikke som den skal. PC'en kommer inn i Windows, men etter noen sekunder fryser den. Må underklokke den til en FSB=125 for at den skal virke fint. Det er for dumt! Har oppdatert biosen med den nyeste 1008 filen. Finnes det en nyere? Og noen som har andre råd? Mvh Fjøslukt Lenke til kommentar
Dings Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Er du ikke fornøyd med min 1700+ da?.. :wink: Ingen som har noe svar på spørsmålet?... Mvh. Dings Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Quote: Må underklokke den til en FSB=125 for at den skal virke fint. Hadde sammme problemet med min nye P4, løsningen var å installere windows på nytt. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Har du stor nok strømforsyning xp og p4 trenger litt mere guffe en andre prosessorer anbefalt 300 watt Lenke til kommentar
Varj Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 du kjører 100 fsb og "overklokker" til 125, se i manualen og fikse fsb til 133, siden det vil fikse riktige agp og pci settings, og dermed stabilisere systemet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå